Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

HEBBEN JULLIE AL EEN MOOIE KERSTJURK/PAK GEZIEN??????????

Geplaatst door Nikki08 op September 24, 2004 om 11:52

September 24, 2004 om 11:52
Echt wel....

Maar is wel moeilijk omdat ik dan waarschijnlijk een ander soort kleding aan kan. En nu kan dat dus nog niet. Maar het gaat goed en ben al mijn te kleine kleding al aan het passen.

Ik wil graag zo'n wol rokje met een ruitje aan. Rose ofzo. Maar daar moet een strak blousje op ofzo. En dat moet nog even wachten....

Nu heb ik voor mijn taille een grotere maat nodig en dan loopt ie bij mijn benen wijd uit, Geen potje dus:nee:!!

MAAR.... als ie past maak ik een foto en dan kunnen jullie kijken of het staat!!!

Heel belangrijk!!!:ja:

:dag:
nikki
Eva
September 24, 2004 om 12:30
jaaaaaaaaa, in m'n hoofd dan he. Ik ontwerp, en maak zelf dus das handig. Maar het wordt een jurkie van zwart fluweel denk ik..... Met een mooi kort bolero jasje erop
Nou al zin in
September 24, 2004 om 16:52
ikke niet hoor

pfffffff ik denk helemaal nog niet aan mezelf als slank of slanker :nono:
dus helemaal niet aan kerstkleding
of liever gezegt ik durf :huil: er nog niet eens aan te denken :grrr:
1 maatje minder is al oke
September 26, 2004 om 05:41
Ik heb geen kleren op het oog, want ik moet nog 6,5 kilo afvallen en dat kan net een maatje schelen. Ben al wel gaan shoppen en er is een hoop leuks. Misschien wel zo'n "truttig" pakje van tweed met een leuk rokje. Als ik tegen die tijd mijn benen kan showen?
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.