Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

3 appels per dag

Geplaatst door Filippa op June 6, 2006 om 07:51

June 6, 2006 om 07:51
Dit dieet heb ik uit het bejaardenboekje "Het Beste" ! Kun je nagaan ...
Een half uur voor iedere maaltijd een appel eten en gewoon normaal eten
daarna natuurlijk.
En, het helpt ! Ik ben al ruim 10 kilo afgevallen, ook omdat ik er nu echt aan
wilde werken en ook meer ben gaan bewegen. In het artikel stond ook dat
je spiermassa toeneemt en je vetpercentage slinkt, altijd meegenomen ...

Nu ben ik niet eens zo streng met die appels, tussen de middag komt er niet
vaak van. Maar 's ochtends en om een uur of 5 bijna altijd !
Of het nu inderdaad van het meer bewegen, de appels of de combi is, weet ik
niet. Maar wat maakt het uit, ik voel me er een stuk fitter bij !

Wat ook altijd helpt: een goede/grote portie magere yoghurt of kwark. Met een
beetje honing en cruesli light sla ik zo 500 gram achterover. Je bent echt minimaal
2 uur van je hongergevoel af. Voor mij werkt dit heel goed, maar ik hou ook van kwark en appels ;o)
June 6, 2006 om 07:55
ik volg ook het kwark/fruit dieet... mmmmmmmm een flinke bak, liefst met ananas en appel :D
Lekker he?
June 12, 2006 om 14:04
Ik ben erg op zoek naar een dieet, want om af te vallen door wat meer op mijn voeding te letten zonder echt dieet, werkt niet voor mij momenteel.
Nu lees ik hier over het kwark/fruit dieet.... kan iemand mij vertellen hoe dat in zijn werk gaat?

Groetjes Manon
June 15, 2006 om 09:56
nou ik heb ook hulp nodig.....ik woon nog bij mijn ouders en hun doen nooit iets gezonds!! we eten altijd bij het avondeten rond de 500 kcal..... daarom eet ik in de ochtend: een halve vitaLU cracker (tarwe) met een glaasje roosvicee light = 51 kcal!! of ik drink sojamelk (chocoladesmaak:P) met sojamelk is het: 113 kcal. maar ik raad het jullie af want je krijgt heeellleee erge honger daarna!! tjaa en dan komen de vreetbuien. Maar ik eet dus dat en dan neem ik de trap in plaats van met de lift (9e etage) en het zijn 18 tredes;)

nou veel succes met het dieeten en geloof me als je op het internet zoekt zijn er meer dan 1000 dieeten....
June 16, 2006 om 04:52
nou sharon.. wat jij doet vind ik ook niet echt gezond.. en avondeten van 500 kcal valt reuze mee hoor!! (ligt er net aan WAT je dan eet, als het alleen vette zooi is dan ist natuurlijk niet goed)
June 18, 2006 om 04:29
Weet niet of het appel/kwark dieet echt bestaat, maar het zijn gewoon gezonde voedingsmiddelen die ervoor zorgen dat je lekker vol zit ! Als je hiernaast ook lekker
mager vlees of vis, veel groente en volkorenbrood eet ben je gewoon goed bezig en voel je jezelf heel energiek.

Nog een tip: de consumentenbond heeft ook een boek uitgegeven over Gezond Eten, alvast een voorproefje: http://www.consumentenbond.nl/files/pdf/2006/boek_gezondenlekker_recept.pdf?ticket=nietlid

De wraps waren heerlijk !!

Boek heb ik (nog?) niet gekocht, ik stik van de boeken, maar dit recept was waanzinnig lekker.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.