Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

strandwandeling of iets of ergens anders

Geplaatst door Biebeltje op June 6, 2006 om 14:16

June 6, 2006 om 14:16
Vorig jaar zijn we met een heel stel meiden van Scheveningen naar Kijkduin gelopen en hadden we een paar hondjes mee. Nu hebben we met een aantal meiden het er al eens over gehad om dit nog eens te doen. Nu is mijn vraag of er belangstelling voor is en of er nog leuke andere plekken zijn waar we kunnen en willen wandelen?

Ikzelf vind strand heel leuk omdat je door het zand heen moet ploeteren maar ergens in de bossen is ook een goed alternatief.
June 6, 2006 om 14:21
gezellie, maar eens kijken wat waar en wanneer...
June 6, 2006 om 15:10
Ik ben van de partij! Als ik niet op vakantie ben tenminste... Kan pas na 4 juli!!!

Boswandeling, strandwandeling, mij maakt het niet uit!!
June 7, 2006 om 15:54
dan kan ik niet mee, heb vakantie...
June 8, 2006 om 13:27
Bebe, dat is langs het strand en als we de hondjes mee willen nemen dan kan het langs het strand al niet meer. Ik zag hem ook pas staan nadat ik deze topic had geopend trouwens...
June 8, 2006 om 17:16
Hallo allemaal!

Op het strand van Hoek van Holland mag je, als ik me niet vergis, het hele jaar door langs het strand lopen met honden.
Have fun!

Groetjes Joek.
June 9, 2006 om 06:07
Joek,

Bedankt voor de tip. Ga het zeker meenemen. Moet toch al uit het oosten komen dus waar naar zee maakt voor mij al niet meer uit.

Bianca
June 12, 2006 om 14:18
Hey Lian en monakoetje het ziet ernaar uit dat we toch eens met zijn drieën gaan lopen....
June 13, 2006 om 03:27
Eens kijken hoe 17 juni valt.... misschien dat ik ém inderdaad ga lopen.
hmm heb daags ervoor bruiloft. toch nog eens kijken....
June 13, 2006 om 03:32
hihi XMX heb je er ook meer info over? Ik kan hem dan wel willen gaan lopen maar dan moet ik wel weten waar te starten en zo.

June 26, 2006 om 14:35
Ja de strandwandeling heb ik gedaan. Was erg leuk maar veel te kort. 2.40 binnenkomen is geen tijd. Dan kan je wel naar CS gebracht worden maar dan gaat er nog geen trein. Ik ben samen met een vriend van me doorgelopen om de haven heen en tot Katwijk vanwaar er een bus naar Leiden ging. De zonsopgang was prachtig en een nachtstrandwandeling is zeker voor herhaling vatbaar. Katwijk-IJmuiden is het volgende plan, weer een kilometer 0f 40-50, laatste verbinding heen en eerste terug met openbaar vervoer. (Biebeltje, doe je nog mee aan de 4D, zo ja veel succes!) (tip: voor info over wandeltochten kijk eens op http://www.wandelkalender.nl)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.