Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Tips tussendoortje zonder suiker en weinig vet?

Geplaatst door Sjellebel op June 6, 2006 om 15:39

June 6, 2006 om 15:39
Hallo allemaal,

Ben nu een maandje aan het afvallen en het stagneert nu een beetje. Ik merk dat ik de soepstengels en snack-a-jacks een beetje zat begin te worden en steeds vaker grijp naar de dikke koeken die hier wel in de kast liggen (voornamelijk gekocht door en voor pa). Ook wil ik mijn dochter wat verantwoords meegeven naar school. Hebben jullie suggesties voor een lekker tussendoortje ('s middags/'s avonds), bij voorkeur zonder suiker of zoetstof en minder dan 5% vet? Hetzelfde geldt eigenlijk voor iets te drinken? Mijn ideeën raken heel snel op.

Groeten,
Sjellebel
June 7, 2006 om 04:39
heyhey,

je kan ook proberen om aan het fruit te gaan ofzo? een appeltje of tomaatje is ook vaak erg lekker tussendoor. Of een stukje meloen, mandarijntje of iets dergelijks.

is ook nog eens gezond ook :D
June 7, 2006 om 05:18
rauwkost uit het vuistje: paprika (rode zijn lekker zoet), wortel, komkommer, rettich etc. toamaat bestrooid met kruidenzout/zwitserse strooikaas, champignon bestrooid met zwitserse strooikaas, rauwe groente met tsatsiki (weet even niet hoe je dit schrijft), Groentesappen: kant en klaar te koop bij super en of reform en ook goed zelf te maken. Noten, zaden, pitten. Zoete trek: boterham/toast met appelstroop

Glazen water, glas water, glaasje water.....

Als tussendoortje naar school kreeg mijn dochter altijd fruit en water, maar nu zij zich daar 'te groot' voor voelt en geen health freak imago wil ontwikkelen :D krijgt zij knorr vie (fruit/groentedrankje) breaker zonder stukjes én een stuk liga fruitkick of fruitbrake. Niet optimaal, maar beter dan snoep/chips wat de andere kinderen vaak in hun trommeltje vinden naar de verhalen van mijn dochter. Voor de lunch: 1 hartig belegd volkorenboterham en 1 met zoet en een half liter water.

kun je hier iets mee?

Groetjes :yess:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.