Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Wie heeft er tips voor een fruitdagje?!

Geplaatst door Essie1979 op June 9, 2006 om 04:23

June 9, 2006 om 04:23
Hoi,
Elke week neem ik een fruitdagje en als warme maaltijd heb ik eigenlijk maar 1 recept! Warme appel met kaneel/ natrena en warme huttekase...
Wie heeft er nog lekkere tips voor de warme maaltijd met fruit?
Alvast bedankt...
Esther
June 9, 2006 om 07:59
Fruitsoep? Ik heb ooit een recept van kersendoep gehad maar het nooit gemaakt.

Ananas grillen kan ook en er zijn vast wel andere vruchten waarbij dat kan.

Als ik een frutidagje doe hoef ik 's-avonds niet iets warms, ik neem meestal wel yoghurt erbij.
June 9, 2006 om 15:15
volgens mij mag je bij een fruit dagje 's-avonds wel wat groente en wat mager vlees eten toch?
June 9, 2006 om 15:26
Ik schil altijd een hele komkommer en snij die dan met de kaasschaaf in plakjes. Beetje zout en peper en olie en azijn erbij en smullen maar!
De olie en azijn kun je ook vervangen door sladressing en een beetje slasaus. Of met stukjes appel of ananas erdoor. Net wat je wilt...
June 10, 2006 om 13:11
hoi ik heb pasgeleden een ananasdagje gegaan ,superlekker en 1,2 kg kwijt.
Onbijt schaaltje ananas met sinaasappelsap en 3 eetlepels cornflakes (heb ik even in schaaltje apart gedaan) tussendoor 150 gram ananas, tussen de middag,200 gram ananas met peultjes, champignons en paprika geroerbakt.
tussendoor glas ananassap diner, 200 gram ananas 100gram kipfilet, uitje, paprika , champignons (heb er gewoon degroente van s'middags nog doorgeroerd.
Sávonds nog een schaaltje ananas.
Ik vond het een superlekkere dag vooral aan te raden met de temperaturen van nu.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.