Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Foto verwijderd

Geplaatst door Bumblebee op June 9, 2006 om 05:38

June 9, 2006 om 05:38
Hoi Maggy,

Je hebt al een aantal keren een foto van mij verwijderd.
In mijn dagboek schrijf je dat dat vanwege de regels is...

Mis ik iets ?

Het is een foto van mij, graaiend naar bonbons, die in maart al weken in mijn profiel heeft gestaan. Wat is er nu ineens mis mee ? Zin vrouwen die naar bonbons graaien aanstootgevend ?
June 9, 2006 om 07:13
:D
June 9, 2006 om 13:02
Vergeet eens niet dat de site in de lucht blijft, mede door de vrijwilligers.
Is het nou echt zo moeilijk? Even lezen wat de bedoeling is...

Maggy.. (+)

En verder de vellen!
June 10, 2006 om 05:19
Lief dat je zo voor de vrijwilligers op de bres gaat, Lian, maar dat doet in deze discussie niet helemaal ter zake.

Ik heb gelezen wat de bedoeling is namelijk :

" Je kunt hieronder eenvoudig zelf foto's aan het fotoalbum toevoegen. Om de website een beetje overzichtelijk te houden, gelden er een paar regels: je mag alleen foto's van jezelf plaatsen. Foto's van familie, huisdieren, auto's, motoren, sieraden, stripfiguren enzovoort zijn dus niet toegestaan. Bovendien mogen je foto's niet aanstootgevend zijn. "

Natuurlijk is het hartstikke geweldig dat zoveel vrijwillgers zoveel werk doen. Maar als je een verantwoordelijkheid op je neemt, vrijwillig of niet, dan moet je daar ook zorgvuldig mee omgaan.

Maggy, als je het zo uitlegt, begrijp ik precies wat je bedoelt, maar had dat dan even laten weten. Je hebt ook een foto van mijn koor verwijderd en dat begreep ik, omdat ik daar niet heel herkenbaar op stond. Ik begrijp best dat je ergens een grens moet trekken. Ik begrijp nu waarom je dat gedaan hebt. Ik begrijp ook dat je niet iedere keer iedereen kunt mailen als je een foto verwijdert.

Maar als je de moeite kunt nemen om hem meerdere malen te verwijderen en om in iemands dagboek te vermelden dat een foto tegen de regels is, is het misschien wel handig om ook even de moeite te nemen waarom dat zo is. Of om dat in een persoonlijk berichtje te doen.

Zeker als het om een eigen interpretatie van de regels gaat. Tuurlijk, jij bent degene die de albums beheert en dus is het jouw taak om die grens te stellen op basis van jouw mening. Jij beslist.

Maar nu wordt er een foto verwijdert die wekenlang wel goed genoeg is geweest als profiel foto zonder dat daar uitleg bij komt. En dat levert een hoop negatieve energie op die jij en ik beter in iets anders kunnen steken.
June 10, 2006 om 05:57
Lezen is ook een kunst, Bebe en langzaam moet dit bericht maar naar een ander forum....want het gaat ineens niet meer over de foto.

Wat ik dus zei is dat ik begrijp dat dat niet bij iedere foto kan. Maar in dit geval wordt er gewoon in mijn dagboek geschreven dat ik een illegale foto heb terwijl ik niet weet wat ermee mis is. Als je dan de moeite neemt om zoiets in iemands dagboek te schrijven, neem dan ook de moeite om het uit te leggen.

Dit is begonnen over een foto waarvan ik niet snapte wat er mee mis was. Maggy heeft het nu uitgelegd, ik snap het, maar was blijer geweest als we daar niet over hadden hoeven hakketakken. En zij vast ook.

Dat heeft verder niks te maken met mensen hun tijdsbesteding en hoe goed het wel niet is dat mensen vrijwilligerswerk doen. Vind ik ook. Hartstikke geweldig dat mensen dat doen. Ik had een vraag over de website (fotoalbum) en daar heb ik antwoord op gekregen. Ik ben blij met mensen als Maggy, die vrijwilligerswerk doen, maar daar gaat dit bericht niet over en daar is dit het forum ook niet voor.
June 10, 2006 om 07:36
Nutteloos, weet ik niet. En ik zie, buiten jou, ook niemand die het over nutteloze berichten heeft. Ik heb alleen gezegd dat het niet mijn bedoeling is om een discussie over vrijwilligers aan te gaan en dat ie hier niet thuishoort.

Ik heb nog nooit een foto (of uberhaupt maar iets) ter discussie gesteld in dit forum -en ga dat waarschijnlijk ook nooit meer doen, als het hier altijd zo aan toe gaat - en hou er niet van dat je dat je onwaarheden over mij insinueert.

Waar is dat voor nodig ?

Wil je een discussie of ruzie ? Ga dan naar het forum dat daarvoor bedoeld is en zoek het niet met mij. Ik wilde gewoon antwoord / uitleg en die heb ik gekregen van degene aan wie ik de vraag heb gesteld.
June 10, 2006 om 17:17
Ik denk dat er binnenkort een vacature vrijkomt hier...

June 11, 2006 om 03:13
Yup ! Bedankt voor de snelle en heldere reactie.
Geniet lekker van het mooie weer ! Fijn Weekend !
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.