Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Die man aan de top:Emiel!

Geplaatst door Binky op May 5, 2004 om 02:24

May 5, 2004 om 02:24
Emiel heeft volgens mij de hele nacht achter zijn pc gezeten want toen ik vanochtend hier op de site ging om mijn persoonlijke gewicht in te voeren,was er zoveel veranderd!Emiel mijn petje af hoor dat je het zoveel vrouwen [en een enkele man] naar de zin maakt hier.Wat ik niet kon uitstaan :) was dat ik race zag staan,ik meteen opzoek naar mijn naam maar omdat ik voor het laatst een avonggewicht in gevoerd had was ik maar 2 ipv 4.5 kilo afgevallen en sta dus ergens midden in de lijst!! hahahaha gelukkig kan ik tegen mijn verlies maar he ik kom ooit boven aan die lijst te staan of zeggen we dat allemaal hier.[geweldig Emiel hoe jij de strijdvaardigheid bij mij en misschien ook bij andere naar boven brengt]Nou genoeg veren in je k*nt voor vandaag :)................
May 5, 2004 om 02:52
Helemaal eens met bovenstaand verhaal! Ziet er goed uit, mijn complimenten!
May 5, 2004 om 04:11
Dank jullie wel voor de leuke reacties :o)
May 5, 2004 om 04:41
Als je een nieuw gewicht invoert kan je meteen je streefgewicht opgeven.
May 5, 2004 om 12:19
Inderdaad Marta... hier nog meer aandacht voor de man:
Emiel, ziet er echt toppie uit allemaal!!!!!!
May 17, 2004 om 02:33
Ja , dat is wel een bedankje waard al die moeite voor mensen die je niet eens kent!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.