Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Vechtsport

Geplaatst door AUM op June 30, 2006 om 15:15

AUM
June 30, 2006 om 15:15
Hallo,

Vraag mij af of hier mensen zijn die aan een vechtsport doen.
Ik doe zelf aan Ninpo Bujutsu..

Ik ben benieuwd.

Groetjes,
:sylvester:
July 1, 2006 om 05:09
ik doe zelf aan kickboksen. momenteel wat minder maar ga zeker weer beginnen:boksen2:
July 1, 2006 om 13:21
jaaa!!! Ik vind het heerlijk!! ff al mijn energie kwijt

ik doe:

- Kickboksen
- een mix van capoeira, thai-boksen, aikido, karate, kickboksen en nog veel meer!! ligt aan de muziek. Het is namelijk een mix van allerlei vechtsporten op muziek!!
- af en toe capoeira (kdoe dan gezellig mee met een vriend)

:karate:

July 3, 2006 om 04:32
Ik doe aan Krav maga (israelische vechtsport) hoe schakel je in zo weinig mogelijk tijd je aanvaller of aanvallers uit.
July 3, 2006 om 08:30
Hey! Ik doe ook krav maga. Wat grappig dat hierboven iemand dat ook doet, er is weinig gelegenheid voor in Nederland. Aan de persoon boven mij: jij doet dan zeker de echt intensieve cursus waarbij je meerdere keren in de week traint en op verschillende locaties?

Groetjes Ish:worstelen:

July 4, 2006 om 05:46
Hey labrabozo,

moet je hier maar eens kijken:

http://www.usc.uva.nl/i_1024.html

En dan klikken op 'aanbod'. Daar zie je nog veel meer soorten vechtsport met uitleg wat het is.

Groetjes Ish :vakantie:
July 4, 2006 om 08:37
Nee, hoor ik doe het 1 keer per week, 1,5 uur lang. Eerst was het alleen een cursus voor vrouwen gegeven door een vrouw (ik geloof zelfs dat ze de eerste vrouwelijke krav maga instructrice van NL is) en nu zit ik op een gemengd klasje met 2 mannetjes erbij, ook 1 keer per week. Ze leert ons de basis, nou ik vind het heerlijk, het is gewoon soms echt gemeen vechten, als je maar loskomt of wegkomt van je aanvaller. Het word op de sportschool gegeven, als 'examen' (van de vorige cursus) moesten we in een park allemaal mannnen (waar je normaal een blokje om voor gaat) van ons afschoppen/slaan enz. Was best heftig maar wel leuk en leerzaam.
July 6, 2006 om 02:48
Ik doe bodycombat, maar dat doen wel meer mensen hier op de site. Toch???
July 6, 2006 om 05:39
ja!! ik doe ook nog wel eens een les body combat!!

errug verslavend en gezellig!!
AUM
July 6, 2006 om 11:48
Zozo toe maar cool om te horen.. zeg!

Capoeira.. ja veel al over gehoord.. tweetal mensen die ik ken doen dat ook. Erg gaaf!

Krav Maga.. schijnt wel heftig te zijn ook.
Ik heb hier toevallig een boek liggen (te leen) heel veel soort gelijke technieken doen wij ook als verdediging en aanvallend.

Ik vind het echt geweldig dat ik aan een vechtsport doe. Ik was namelijk nooit echt het type wat van bijv. gym hield op school.. elke mogelijkheid die ik zag om te skippen deed ik dat maar dit is echt geweldig.

Voor mij is mijn levenstijl ook duidelijk veranderd.. veel verantwoordelijker qua gezondheid, voeding, lichaam en geest. Ervaren jullie dat ook?

De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.