Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Bewegen

Geplaatst door AUM op June 30, 2006 om 17:17

AUM
June 30, 2006 om 17:17
Wat mij opvalt is dat er hier zo vaak gebabbeld wordt over wat je wel kan eten en wat niet. Maar zolang je gewoon sport dan kun je best gevarieerd en soms ook weleens ongezond eten.

De meeste mensen hier zullen echt liefhebbers zijn van lekker eten.
Maar doen jullie zoal aan sporten om al dat lekkers te compenseren?

Gewoon nieuwsgierig
:badminton: :boksen:

:bank: :nordic:
July 1, 2006 om 02:53
goedemorgen

Ja wat doe ik aan sport, vanaf mijn kinderen geboren zijn heel weinig. Nog wel een tijd aerobics gedaan, maar dat kwam er door enkele zaken niet meer van (oppas kids , emo enz).
toen ik weer wilde beginnen met meer te gaan sporten ben ik in het gips terecht gekomen en ja zo is er hier altijd wel wat
Wat ik wel doe is elke week bowling spelen zowel recrea als compi en sinds maandag jl zit ik een half uurtje op me hometrainer (dat laatste voel ik echt aan me benen dus)
Volgende 2 weken heb ik wel tijd om iedere avond een 1/2 uurtje ofzo te gaan zwemmen, maar of het haalbaar verder is of ik zin heb geen idee. Dat moeten we afwachten of ik puf nog heb.

Groetjes en fijn weekend
July 3, 2006 om 04:36
Ik zwem 1 keer per week, 1 keer per week de vechtsport krav maga en 2 keer per week hardlopen.
July 3, 2006 om 11:29
Inderdaad!
Over een kleine 2.5 maand ben ik een jaar op mijn streefgewicht en de enige reden waarom dat zo blijft is omdat ik beweeg. Eet ik wat meer of snoep ik iets teveel dan compenseer ik dat met extra beweging. Mijn beweging bestaat uit 2x per week een uurtje hardlopen en 2x per week een uurtje fietsen. En soms dus wat extra op de hometrainer.
Verder doe ik zoveel mogelijk tevoet of met de fiets.
Alles wat we in het weekend extra doen (een keer skaten, zwemmen of mountainbiken) is mooi meegenomen :D
Met andere woorden ik beweeg dus veel meer dan ik ooit in mijn leven gedaan heb, en ik vind het nog leuk ook!
:kangaroe:
July 4, 2006 om 05:44
Ik sport gemiddeld zo'n 9 uur in de week: fietsen, hardlopen, skaten, spinning en krav maga. Daarnaast krachttraining.

Krachttraining altijd 30-45 min. zo'n 5 keer in de week.
Fietsen minstens 70 min. 1 a 2 keer in de week.
Hardlopen 6-12 km. in 30-70 min. 2 a 3 keer in de week.
Skaten minstens 85 min. 2 a 3 keer in de week.
Krav maga 1 uur, 1 keer in de week.

Opnaardezomer, het is echt niet zo dat de meeste mensen hier grote eters of anti-sporters zijn. Bovendien willen mensen soms ook hun eetpatroon veranderen voor hun gezondheid, niet alleen om af te vallen.

Ish :vakantie:
July 5, 2006 om 12:45
Wat of ik sport??
Nou dat is eigenlijk altijd in de sportschool!
Maandagmorgen een uur vrije fitness
Maandagavond eerst bodypump en dan een uur bodycombat
Dinsdag een uur kick fun
woensdag een uur shaping en een uur bodycombat
Donderdag een uur vrije fitness en een uur bodypump
En ik vind het heerlijk!!
AUM
July 7, 2006 om 09:06
Oh gelukkig wat een leuke reacties nu al..

Ik kreeg namelijk meer de indruk van de meeste mensen hierzo... van wat mag ik wel eten en wat niet.. en daar dus best ver in gaan.
Zelf hou ik ontzetten veel van lekker eten maarja moet het ook balans houden en dat doe ik dus d.m.v. sport en dat gaat best goed samen zo!

Dank jullie wel alvast!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.