Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

'Mijn laatste dieet', hormonen en gewicht

Geplaatst door Spottie op July 19, 2006 om 05:02

July 19, 2006 om 05:02
:goedemorgen:

Kennen jullie de site 'www.mijnlaatstedieet.nl'?
Het gaat hier over een voor iedere deelnemer individueel samengesteld voedingsprogramma (afhankelijk van bloeduitslagen).
Men claimt, dat te dik zijn vaak een zaak van hormonen is en dat voeding hier gebruikt kan worden als medicijn tegen een disbalans in de hormoonhuishouding.

Heeft iemand hier enige ervaring mee?

January 6, 2007 om 17:43
hallo...
ik heb er geen ervaring mee...maar ik heb net ook de site bekeken..
vind het nogal duur..en kan idd op internet weinig informatie vinden..
heb jij al wat meer ervaring opgedaan inmiddels???
liefs moontjuh
January 7, 2007 om 07:24
je kan ook gewoon gezond gaan eten? scheelt volgens mij zelfs geld, op den duur, ipv dat voornamelijk je portemonee dunner wordt..
March 14, 2007 om 12:33
Tsja, dat is leuk gezegd... "je kunt ook gewoon gezond eten", maar lang niet iedereen valt daarbij af (hoewel ik daarbij niet wil ontkennen dat het erg duur is). Ik heb afgelopen vrijdag bloed laten prikken, komende week krijg ik mijn persoonlijke dieet. Ik heb reeds een intake-gesprek gehad en toen heb ik wat richtlijnen gekregen waar ik me alvast aan houd. Mocht je belangstelling hebben, kijk dan eens op ashtonsister.valtaf.nl. Als je heel erg twijfelt, kun je natuurlijk ook gewoon afwachten en kijken of het bij mij werkt (we zijn niet allemaal hetzelfde, maar ja...). Groetjes, Ashtonsister.
March 14, 2007 om 14:06
Ik heb iemand in mijn naaste familie die daar in november 2006 mee begonnen is. De laatste keer dat ik haar gezien heb(januari)was ze al 24 kilo afgevallen.
Dat is natuurlijk erg goed. Maar ik moet toch bekennen dat ik zelf zo m'n twijfels heb hierover. Ik vind het eigenlijk absurd duur,want het medische onderzoek kost normaal niet eens zo veel en er is toch vrij weinig begeleiding,dus daar zitten de kosten dan ook niet in. Waar wordt dan zoveel voor betaald? En ik vraag me af of je daarna echt alles weer onbeperkt kunt eten zoals ze beloven? Nu moet ze echt alles afwegen,dat doet ze niet haar hele leven natuurlijk. En wat dan? Ja,ik heb het er moeilijk mee met deze manier van afvallen. Maar ieder moet een methode vinden die bij hem/haar past. En daar kan niemand over oordelen buiten jezelf. Ik wens je hoe dan ook veel succes,want ik hoop van harte dat je een succesvolle manier vind!!!!
Groetjes,Tas
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.