Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Hoe verberg ik die buik?

Geplaatst door Yummie op July 19, 2006 om 16:47

July 19, 2006 om 16:47
Om mijn buik te verbergen probeer ik zoveel mogelijk een vestje, open blouse of lang sjaaltje te dragen, maar met dit warme weer is dit echt niet evident. Wie heeft tips?
July 19, 2006 om 17:29
lang hemd.
Onbekend
July 21, 2006 om 07:59
Heeft geen nut met dit warme weer.. ik probeer nog een spijker korte broek aan te doen die een beetje over mijn buik zit zodat het een beetje 1 geheel lijkt maar echt lukt het niet...
July 21, 2006 om 09:16
Accenten op andere gebieden letten, zorgen dat je normaal gekleed bent, slank afgekleed kan ook geen kwaad, maar zorg dat je de accenten en aandacht gewoon legt op plaatsen die gezien mogen worden of je juist wil dat ze gezien worden (omdat je er trots op bent, of puur gewoon om je buik te camoufleren op deze manier)
July 22, 2006 om 15:57
yeah!

Bedankt voor de tips, vooral die van die accenten leggen op wat wel gezien mag worden.. dat hemd zie ik minder zitten.. dan heb ik totaal geen figuur, voor anderen zou het kunnen dat dat wel een oplossing is, maar bij mij niet dus.

Ciao!

Yummie.
:vogelklein:
July 24, 2006 om 14:31
Hey

Misschien een idee om een topje te dragen met een A lijn die loopt onder je borsten wijd uit zodat hij heel soepel valt en je buik wat minder ziet

Groetjes Mij
July 25, 2006 om 08:12
Als je truitjes met van die rimpeltjes op de buik, dan vallen je vetrolletjes minder op ;)
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.