Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

account verwijderen = berichten op forum weg

Geplaatst door Sandra84 op July 27, 2006 om 07:58

July 27, 2006 om 07:58
Als iemand zn account verwijderd, zijn ook meteen alle berichten van die persoon weg in het forum (en dagboekjes)
Kan dit niet veranderd worden? Want zo vallen er echt gaten, en ik denk dat het soms wel beter zou zijn als berichten bewaard zouden blijven, zodat mensen zich niet onschuldig kunnen wanen door even snel accountje te verwijderen en een nieuwe aan te maken..

en wanneer gerespecteerde deelnemers die ook medewerking aan het forum hebben gegeven hun account verwijderen dan zijn ook al die dingen weg, terwijl ze soms toch wel handig zijn om te bewaren..

January 9, 2008 om 14:05
Ik zie nu dat forumposts een "Onbekende auteur" krijgen in plaats van dat ze verdwijnen als het account weggehaald wordt.
Dit is een stuk handiger, anders krijg je inderdaad threads die nergens meer op lijken te slaan. Goed gedaan websitebeheerders!

groetjes
Wendy
January 9, 2008 om 18:22
Maar volgens mij geldt dat alleen voor de eerste post van een topic. Latere posts verdwijnen nog steeds, als ik me niet vergis.
January 10, 2008 om 05:31
@vegetarier

Het klopt inderdaad dat alleen de eerste post wordt onthouden. Wij hebben voor deze manier gekozen omdat deelnemers die zichzelf verwijderen niet graag willen dat er nog gegevens van henzelf op de website terug te vinden zijn. Daarom wordt alles van de desbetreffende deelnemer verwijderd.

Groetjes Freya
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.