Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

leuk land in zomer zonder veel zon en te betalen?

Geplaatst door Regenboog op July 27, 2006 om 09:57

July 27, 2006 om 09:57
de titel spreekt voor zich, ik zoek een te betalen vakantieland waar bij voorkeur niet de zon superheet schijnt....wie o wie???
July 27, 2006 om 10:35
Heya,

Geen zonaanbidder toch lekker voor leuke prijs op vakantie Ik zit met hetzelfde altijd, leuk op vakantie maar geen bakken vol zon en niet duur. Vorig jaar naar Luxemburg geweest dat was leuk, zat op camping 2 weken 20 euro per nacht incl alles voor 2 personen. Dat is nog leuk te doen.

Dit jaar ga ik naar Tjechie. voor 15 euro per nacht voor 2 pers alles erop en eraan op camping bij NL eigenaren. Ben er nog niet geweest dus kan nog niet zeggen hoe het is daar maar weet van me vriend die daar wel is geweest al, veel natuur, koele nachten en lekker overdag. Zijn mss wat ideeën.

Ik weet niet wat voor vakantie je zoekt appartement, hotel of camping. Maar voor campings zijn dit mss wat ideeën.

Groetjes Fenella
July 30, 2006 om 04:36
ja dat word dus echt tjechie.
wij komen er nu al drie jaar en het bevalt ons prima .
niet echt bloedheet maar prima ,erg vriendelijke en behulpzame mendsen.
en erg betaalbaar ,zwel hotels en kamperen . als je niet teveel op luxe gesteld bent kun je voor 8 euro per nacht kamperen.
en het eten is hellemaal goedkoop( behalve in praag)
kijk maar eens op internet er is veel informatie te vinden daar.
groetjes taz
August 2, 2006 om 05:33
Hallo,

al aan Ierland gedacht? Prachtig, ga er zelf al 8 jaar naartoe, krijg er maar niet genoeg van.

Met Ryanair kom je er zeer goedkoop, de maanden mei en september zijn er het meest gunstig wat het weer betreft: niet te veel regen en lang zon, maar geen hitte.. Bovendien is het in die maanden begin en einde van het "toeristenseizoen" wat maakt dat de prijzen ook heel erg meevallen.

Tussen 300 en 400 euro heb je er in die periode al een huisje voor 6 personen => neem gelijk een paar vrienden/vriendinnen mee en je bent voor geen geld toch weg.

Ciao!

Yummie
:bloemenblauw:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.