Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

melodie

Geplaatst door Langemeid op July 27, 2006 om 16:19

July 27, 2006 om 16:19
Hallo :D

Ik ben nog steeds druk in de weer voor mijn moeders verjaardag. Ik denk dat het toch een lied wordt. Of een stukkie... haha ik ben er nog ni helemaal uit.
Heeft iemand misschien een leuk idee als melodie? Heb je even voor mij is natuurlijk hardstikke leuk! maar zó afgezaagd.
Het moet natuurlijk wel een melodie zijn die iedereen mee kan zingen.
Ik hoop dat jullie allerlei goede ideeen hebben. Melodie of iets voor een ander stukje.

Groetjes danielle:D
July 27, 2006 om 16:24
ademnood van linda roos en jessica
mama mia van abba
daar gaat ze van clouseau
return to sender van elvis

and so on... gewoon een liedje zoeken wat beetje rustiger is :) is niet zo heel moeilijk denk ik? zoek op internet de top 100 allertijden ofzo :)
July 27, 2006 om 16:25
WOW! supersnelle reactie!
hahahah

Goed idee!! ga gelijk zoeken.
Ik ben ook wel benieuwd naar mensen die zoiets gedaan hebben, een liedje of stukje. Misschien geeft dit me nog ideeenD:D hihi

groetjes
July 31, 2006 om 14:40
ze wordt 50 jaar, dus sarah komt eraan. haha
ben druk bezig met dingen verzinnen voor de dag. Ik heb al kunnen regelen dat in de vd valk de tafel en een stoel is versierd als we daar gaan ontbijten. Dus dat is erg leuk, daar heeft ze geen idee van:D hihi.
Het huis moet versierd enzo, natuurlijik een pop in de tuin. Moet ff bedenken hoe ik deze maken moet, het wordt in ieder geval een juf.
En verder een hoedje of broche of iets dergelijks dat ze de hele dag moet dragen:P
En over een stukje ben ik nog steeds niet uir! Mijn zus zegt alleen maar dat ze niks wil doen, en ik kom er niet uit. Dus nog druk aan het nadenken.

Groetjes Danielle
July 31, 2006 om 15:14
Wat voor mij nog wel een dilemma is.... omdat mijn zus niet mee wil doen. Ik heb geen zin om in mijn eentje een liedje te gaan staan zingen voor een groep mensen. Ik heb niet echt een mooie stem... hahahah
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.