Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Chat

Geplaatst door Miranda op May 5, 2004 om 15:16

May 5, 2004 om 15:16
bij mij lukt het ook nog niet
wat doen we fout of is ie nog niet helemaal oke
May 5, 2004 om 15:49
Het chatten is niet voor iedereen weggelegd. Je moet Java op je computer hebben en als je achter een firewall zit dan werkt het ook niet...
May 5, 2004 om 16:10
Bij jou zou het wel moeten werken Grahtje, ik zag je in ieder geval wel inloggen. Misschien moet je het nog eens proberen.
May 5, 2004 om 16:15
das lekker moet ik het ff gaan uitzoeken wat ik heb java en firewall en mijn hussie snap en weet van pc ook niets ik ga me best doen anders heb ik pech (traan)

May 6, 2004 om 08:16
KUTWERK! ;)

Heb ik het eindelijk even rustig en zie ik dat er een aantal mensen op de chat zijn, wil ik dus gaan chatten.
Kom ik er eerst achter dat er op een of andere manier geen pop-up vensters geopend worden, dus ik krijg de chatbox niet in beeld.
Gelukkig heb ik een vriend die kan programmaren, dus weet ik er ook wat vanaf, en ben dus de broncode gaan lezen.
Toen kreeg ik het voor elkaar, door wat achter het adres te typen, de chatbox in hetzelfde venster te openen. Ikke dus blij!
Kom ik er nu achter dat de pc op werk geen javo ofzo heeft! ARG!!!!!!
Super frustrerend!

Even kijken of ik het ergens kan downen :)

Groetjes Saskia
May 6, 2004 om 08:27
Boehoehoe,

Ik heb geen bevoegdheden om iets te installeren op de pc.
wat een slavenarbeid is het hier zeg! je mag nog eens iets leuks doen op de pc ;)

Ik kom wel een keer chatten als ik thuis ben, daar werkt het wel heb ik al gezien :)

Groetjes Saskia
May 6, 2004 om 08:32
ik vind het chatten helemaal leuk dus emiel...voor mij ben je een held hahahahhahaa
May 6, 2004 om 09:12
hij doet het bij mij wel maar er is nu niemand !!! dit zijn traantjes ( i.p.v. smily's )
Misschien zijn er vanavond nog wel een paar op de chat

Ik vind het super hoor EMIEL
May 6, 2004 om 09:22
alleen als ik het popup scherm afsluit zegt ie dat ik ingelogd ben ?????? ja dan nog wel op de site is dat het

Miranda
May 7, 2004 om 16:31
ik heb gisteren wel op de chat kunnen komen en heb
win- xp dus java zal wel ergens anders vandaan komen maar bedankt bas.

January 16, 2007 om 05:18
wie o wie herkent dit manlief zegt jouw dik zijn maakt mij niet uit maar ondertussen vergaapt hij zich aan anderen en smst met hoeren wat moet ik doen
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.