Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

chatbox

Geplaatst door Sweetlavender op August 18, 2006 om 06:40

August 18, 2006 om 06:40
Wie van jullie gaat er ooit wel eens op de chatbox ?
Ik ben er nu een paar keer opgeweest, maar zelden is er iemand aanwezig ...
Het lijkt me anders wel een nuttige manier om wat tips uit te wisselen ...

groetjes !!
Domi
August 18, 2006 om 09:23
nee, het is voor iedereen, staat helemaal onderaan de pagina bij de discussiefora ..
Het is ook niet zo heel duidelijk zichtbaar, ik denk dat er nog wel meer mensen zijn die hem nog niet tegengekomen zijn ...
August 18, 2006 om 10:09
Gisteravond nog een hele discussie met mezelf gehad op de chat.
Volgens mij is er zelfs geen moderator aanwezig en dat zorgt er volgens mij voor dat iedereen die "per ongeluk" in de chatbox terecht komt, er als de sodemieter weer uit gaat.
Groetjes van Irma
August 20, 2006 om 15:40
Het heeft denk ik meer met de vakantietijd te maken. In het voorjaar was het regelmatig erg gezellig bij de chatbox. Maar het is ook wel zo, dat je het niet gemakkelijk kunt vinden als je er nog niet eerder was.
Onbekend
August 21, 2006 om 05:32
Hallo, ik ben sinds gisteren "lid" van deze club en had begrepen dat je hier toch ook kunt chatten met elkaar?????????????? Of kunnen we met een paar afvallers tegelijk gaan chatten, om elkaar te steunen etc. Ik heb nl. wel wat steun nodig!!!!!!!!!! jacquelinejt
August 21, 2006 om 08:44
ik open de chat ook af en toe en idd nooit iemand gezien
Heb al gedacht gewoon schermpje open te laten staan en af en toe eens te kijken of ik nog alleen ben of dat er nog andere bij gekomen zijn

groetjes matsmika
August 21, 2006 om 11:27
Ik heb een paar keer 's avonds zitten chatten.
Niet dat het dan heel erg druk is, maar volgens mij maak je dan toch de meeste kans???
groetjes, Jenniffer
August 21, 2006 om 12:33
tis nog ff komkommertijd dames, komt goeiiiiiiiiii
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.