Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

constipatie

Geplaatst door Adrianna op August 18, 2006 om 10:48

August 18, 2006 om 10:48
iemand die een manier weet om terug een goede stoelgang te hebben ben al enkele weken zeer geconstipeerd en niets helpt die youghurts,fruit,fruitsap,veeel water niets helpt iemand oude methodes of nieuwe die kunnen helpen?
August 18, 2006 om 12:33
hoi hoi
2 kiwis eten en lauw water drinken op je nuchtere maag
Probeer dit eens

Sterkte en ik weet wat het is een hel

Groetjes
matsmika
August 18, 2006 om 12:38
ja hoor Liek denk ik toch ik eet vlees dus... en ik zal eens proberen met die kiwi's
August 19, 2006 om 07:48
maar de bedoeling is ook dat ik bijna niets van vetten eet is nu al meer dan 3 weken zo ik kan nu niet allerlei vettige dingen gaan eten of mijn gewicht gaat de lucht weer in. zijn er geen andere middelen?
August 19, 2006 om 09:27
Maar helemaal geen vetten eten is niet echt gezond..

Je lichaam heeft vetten nodig.. alleen wel de gezonde vetten. Ook voor je stoelgang.

En veel drinken (2 ltr per dag) doet ook een hoop
August 24, 2006 om 05:29
ik heb al last van dit geval sinds ik 12 ben en nee veel middeltjes werken niet meer en al verschillende onderzoeken gedaan in ziekenhuis maar ze vinden niets dus snap ik het ook niet hoor ik drink iedere dag zeker 2 liter water plus dan nog eens mijn thee en koffie kopjes
September 12, 2006 om 13:36
misschien nog beetje laat, maar lijnzaad is echt ontzettend goed. Dit wakkert namelijk niet alleen je darmen aan, maar het laat ook een slijmerig laagje achter op de darmwand wat goede effecten heeft.

Verder helpt het ook om te sporten dus misschien meot je wat meer bewegen??

Ik heb het al heel mijn leven, soms hoort het ook gewoon een beetje bij je lichamelijke eigenschappen...maar ik werk het zoveel mogelijk tegen natuurlijk want het is geen pretje!
September 21, 2006 om 07:41
ok bedankt mensen zal rekening houden met jullie voorstellen en dan wel laten weten
Eva
September 21, 2006 om 11:08
hihi zwarte koffie met een peuk op je nuchtere maag... werkt als een tein maar niet echt gezond natuurlijk....
ff serieus, zonnature heeft een thee: ideaal gewicht. die helpt, maar!!!!!!! af en toe gebruiken, niet als dagelijks kopje thee maar gewoon als de boel vast zit. :lian:
October 24, 2006 om 07:25
allereerst is het geen opstipatie dat je bedoeld maar goed maakt niet uit.
Bijv lijnzaad door je yoghurt doen s'morgens, veel zemelen eten volkorenbrood, pak als tussendoortje eens een plak peperkoek ( snelle jelles zijn superlekker), en zorg dat je voldoende eet.
Mijn echtgenoot moest van de dokter over op ander voedingspatroon, eet nu s'morgens 2 boterhammen, tussendoor evergreen, lunch 3 boterhammen. tussendoor snelle jelle en gewoon avondeten en hij zegt (had vooraf geen problemen met stoelgang hoor) dat hij de lunchpauze echt even moet gaan zitten, omdat natuurlijk je darmen volop aan het werk zijn als je regelmatig en vezelrijk voedsel eet.
Succes

October 24, 2006 om 10:20
Bij de reform zaak thee halen tegen verstopping....
Werkt echt!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.