Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Buikwandcorrectie club

Geplaatst door Vuurvlindertje op August 18, 2006 om 10:59

August 18, 2006 om 10:59
Ik heb zojuist een club geopend voor mensen met interesse voor een buikwandcorrectie of mensen die de operatie al gehad hebben of nog moeten ondergaan.

Join the club!

See you!

Liefs :vlinder: Vuurvlindertje :vlinder:
August 20, 2006 om 08:43
Hallo Vuurvlindertje! :hoihoi:
Zit je zelf te denken aan een buikwandcorrectie dan?
Groetjes GoedeMoed
August 20, 2006 om 11:32
Ja, ik wordt in oktober geopereerd! Best spannend dus! Ik ben dus op zoek naar meer mensen die al geopereerd zijn of dat overwegen om ervaringen, motivaties enz. mee te delen.

Liefs :vlinder: Vuurvlindertje :vlinder:
Onbekend
August 27, 2006 om 09:16
:h:oi :vlinder:,

Sorry van die misser hierboven! Ik drukte de verkeerde knop in.

Ik ben ook van plan om een buikwandoperatie te ondergaan, maar moet eerst nog wel even -tig kilo's afvallen!
Weet wel dat er nu ook een mooie methode is om de navel aan te hechten! Dan zit het litteken ín de navel en niet eromheen! Zie je dan niets van! Ik zag dat ergens toen ik weer eens aan het googlen was!
Is dat het enige wat je wilt laten doen? De vorige keer dat ik toch vlak bij mijn streefgewicht was, bleken er meer probleemgebieden te bestaan dan alleen mijn "vetschortje". Maar ja, ik ben ook wel 11 jaar ouder. Misschien ligt het daaraan.....of mijn huid is in slechtere conditie.
Hoe doe je dat eigenlijk met opvang van de kids, als je geopereerd bent? Da's mijn 2e probleem. Ze moeten toch naar school. Ik ken nl nog niet zoveel mensen hier in de buurt, want ik ben pas verhuisd en geen familie in de buurt.
Hoe ben je die kilo's kwijtgeraakt? Wat voor dieet en sport?
Djieeeez .... sorry hoor, ik bombardeer je met allerlei vragen, maar ik ben ook zo benieuwd .....

:bye:
:w:ies
:loopband:
:dagnachtlijn:
Onbekend
August 27, 2006 om 09:17
:Hoi:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.