Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

stoppen met roken

Geplaatst door Mashmellow op September 2, 2006 om 03:16

September 2, 2006 om 03:16
Hoi medeafslankers,

Ik wil binnen 2 weken gaan stoppen met roken , ben een paar weken terug al met de helft gemindert, kan nu al merken dat dat z'n effect heeft op het afvallen maar goed wat moet moet en ik wil er toch echt vanaf.
Zijn er nog meer mensen hier die tijdens het lijnen zijn gestopt en wie kan me goede adviezen geven ?

Ben benieuwd, An
September 2, 2006 om 07:21
Hoi,
je legt de lat wel erg hoog voor jezelf; stoppen met roken en tegelijkertijd lijnen. Wees niet te streng voor jezelf. En mocht je toch snaaihonger krijgen; veel rauwkost knabbelen (worteltjes, selderij etc).
succes
September 3, 2006 om 02:50
Ontzettend bedankt voor alle reakties , ik was vanochtend heel erg benieuwd of die er zouden zijn en het is zooo leuk om dan te zien dat er al zoveel zijn !!
Zo te lezen zou een "stoppen met roken club" helemaal geen gek idee zijn en als die er nog niet is zal ik hem starten in de hoop dat er veel valtaffers zullen zijn die zich aanmelden!!
Nogmaals enorm bedankt en wie weet tot mails in de club!

groetjes An
September 6, 2006 om 22:16
Ik ben vorig jaar gestopt met roken.
Zonder enig hulpmiddel heb ik het gered.
Had toen zelf ook zo een clubje opgericht en heb daar in het begin heel veel steun aan gehad.

Heel veel succes iedereen.
Het gaat jullie lukken.
Wilskracht!Power!!!!!!!!!!
September 15, 2006 om 12:38

Quote:

"stoppen met roken is makkelijker dan afvallen"

Ik ben net gestopt (nu 3 weken). Was daarvoor 2 kg kwijt, die zit er nu weer aan. Maarre het schijnt dat dit verandering is in je stofwisseling en als je doorzet kun je zonder veel fratsen (gewoon veel water drinken) die extra kilo's weer verliezen in een maand of drie.

Nu ben ik ook bezig met afvallen en ik moet zeggen dat dit ook voor afleiding zorgt. Ik heb me voor mijn gevoel de zwaarste periode wat stoppen met roken betreft weten door te komen. 2 a 3 kilo aankomen in die eerste periode is normaal. En nu ga ik me op het gezondere leven storten. Gezonder eten en sporten, na het verlies van 4 vrienden in 1 keer ben ik anders naar het leven gaan kijken. Geloof me het is de moeite waard om te proberen (stoppen met roken). Zelf heb ik 2 weken de lichtste pleister gebruikt en nu 1 week van de pleisters af. Ik voel me opgeluchter (letterlijk en figuurlijk), hoef niet de hele dag aan sigaretten te denken. Ik merk dat me zuurstof opname is toegenomen (sjouw me 108 kg 2 trappen naar boven zonder Nu te hoeven puffen steunen als ik boven ben)

Als ik wel denk aan roken, probeer ik te denken "ik ben ervan af". Succes ermee en waar is dat clubje ?? Ben net nieuw dus moet nog even rondzoeken.

Veel succes met stoppen met roken en afvallen !

Groetjes B00 :bye:

September 15, 2006 om 18:45
Ik ga maandag 18 september stoppen met roken. Ik ben benieuwd, ik ben nog nooit gestopt dus. Maar waar staat dat cluppie dan?
September 16, 2006 om 03:32
Hoi Luitje,

Je kan de clubs vinden bij Clubs links boven naast Forum, gewoon onder de naam stoppenmetroken, iedereen is er van harte welkom.
Helemaal leuk ook om alle reakties hier te lezen :echt Top!!
Zelf heb ik mijn overlevingspakket klaar voor a.s maandag :sudoku's, breinaalden met wol( in geen jaren gedaan ) en sportoutfit.
Succes allemaal!!
An
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.