Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Snack-a-Jacks van Quaker

Geplaatst door Prettywoman op September 9, 2006 om 03:36

September 9, 2006 om 03:36
Wil even zeggen dat de nieuwe chocolade Chip Specials van Quaker....een heerlijke rijstwafel met chocolade erop .....heerlijk is ... 1 wafel is 5 gram en is maar 61 kcal.......
aangezien ik persoonlijk chocolade mis ......bij me afvalrace .... ben ik hier erg blij mee,omdat ik nu toch iets van chocolade kan eten nu Jippiegevoel had ik gisteren ....heerlijk als zoet tussendoortje .....
De rijstwafels karamel van het merk Albert Heyn zijn ook best lekker ..... die bevat 48 kcal per wafel .....
Dacht ik zet dat even op het forum ...misschien niet echt een geweldig onderwerp ..... maar ik persoonlijk was gisteren verrukt dat ik eindelijk iets van chocolade proefte :-):candy:
September 11, 2006 om 09:19
Ik maak zelf rijstwafel met een dun laagje chocohazelnootpasta.
Jummie
September 11, 2006 om 15:52
Klinkt ook jammie ja :-) zo kan het natuurlijk ook :-)))
September 12, 2006 om 08:29
Grin Lorelei dat merkte ik ook al ja :-) Nam er dus ook al twee inplaats 1 steeds ....:koekjes:
dussuhhhhh als ze op zijn haal ik ze ook maar niet meer in huis .....
September 13, 2006 om 11:48
Ik vind ze ook erg lekker. Ik heb ook een keer die van Zonnatura geproefd met een laagje pure chocolade. Die heeft wel iets meer calorien (weet niet precies hoeveel), maar die is ook heeeeeel errug lekker. Als ik eraan denk, ga ik al kwijlen. :kwijl:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.