Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Borstverkleinig

Geplaatst door Rupsjenooitgenoeg op September 9, 2006 om 13:33

September 9, 2006 om 13:33
Twee weken geleden heb ik mij laten opereren aan een borstverkleining. Nu is mij dit heel erg mee gevallen. Alleen had ik gedacht dat ik ook zo mijn eigen leventje weer op kon pakken, maar ik ben nog al een bezig bijtje en wil weer gaan werken en sporten. Ik weet er staat zes weken voor, maar ik verveel met thuis zo. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben of deze ingreep hebben ondergaan en wat waren jullie ervaringen??
September 9, 2006 om 13:48
Geen ervaring ermee hoor, maar die tijd schijn je toch in acht te moeten nemen om mooie littekens te krijgen... nog een maandje, dat overleef je wel! Als je maar blij bent met het resultaat!

:dag:
September 10, 2006 om 02:43
Lian,
Bedankt voor je reactie. Ik ben altijd heel optimistisch hoor, maar wat voor de een een maandje is is voor de ander een maand!! Angezien ik veel sport (acht uur per week) is het voor mij nu een maand!
September 11, 2006 om 04:33
goedemorgen,

ik heb zelf in februarie dit jaar mijn borsten laten verkleinen en ben daar nog altijd heel gelukkig mee.
alleen 1 foutje gemaakt! ben veel te snel weer in actie gekomen, zowel in de sportschool als thuis, dus ik heb nu heel lelijke littekens en loop nu dus met siliconenpleisters het komend jaar in de hop dat het nog mooi word en anders opnieuw een kleine herstelingreep laten doen.

een ander groot nadeel vind ik nog veel erger! doordat ik dus niet meer elke dag 1 à 2 uur trainde ben ik nu er helemaal uit en zo lui als een .......... en kom ik dus weer aan!

als tip wil ik je dus meegeven, ga aub niet te vroeg trainen en ramen lappen e.d maar ga wel veel wandelen! blijf bewegen, maar neem voldoende rust en hou je armen omlaag!!!

veel succes!

ps: ik heb ook begrepen dat littekens tot 6 weken mooier zijn dan littekens tot een jaar ongeveer daarna zie je pas het echte resultaat
September 11, 2006 om 12:33
Oke, misschien dat ik dan toch maar moet wachten. Ik zit natuurlijk niet te wachten op een hersteloperatie. Toch wil ik jullie wel bedanken voor jullie adviesen.
Als ik het goed begrijp Ikkebikke sport je nu al sinds februarie niet meer door dat je te snel ben gaan sporten?
September 11, 2006 om 16:04
kort door de bocht gezegd komt het daar wel op neer. ;-)

en een tekort aan motivatie en wilskracht.......

ben er echt helemaal uit en ook uit mijn "hum". daarom zou ik je echt adviseren om rustig te doen, maar ga wel wandelen!

succes
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.