Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Favorieten toevoegen?

Geplaatst door Rakkertje op September 20, 2006 om 05:28

September 20, 2006 om 05:28
Ik mis eigenlijk een 'functie' waarmee ik mijn favoriete profielen in een lijstje kan zetten.

Ik heb een lijstje met buddy's (die heel handig links in het scherm staan) maar ik heb ook een aantal profielen die ik graag lees maar die ik niet toe hoef/wil toevoegen als buddy (anders krijg ik weer zoveel buddy's).
Het zou handig zijn als ik deze profielen ergens bij de hand heb, nu moet ik deelnemers zoeken op naam terwijl ik soms de juiste naam niet meer weet.

Misschien een idee??

Kim
September 21, 2006 om 04:26
Beste Rakkertje

Bedankt voor je suggestie. Omdat wij dagelijks ideeen en suggesties krijgen is het onmogelijk geworden deze allemaal uit te voeren. Wij houden deze suggesties wel bij!

Als je een naam al een keer bij 'deelnemers zoeken' hebt ingevuld, onthoudt hij die naam ook. Dan hoef je het alleen nog maar aan te klikken.

groetjes Kim Vermeulen
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.