Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

mag mijn ww-coach zomaar mijn streefgewicht aanpassen?

Geplaatst door Moorkop op September 20, 2006 om 05:46

September 20, 2006 om 05:46
hoi,

ik heb een vraagje,

ik ben volgens mijn ww-coach op mijn streefgewicht.
ik ben sinds januari 18 kg afgevallen.
graag zou ik eigenlijk nog 2 kg afvallen omdat 20 een mooi rond getal is.
ik ben echter bang dat die 2 kg teveel voor me is.

mag mijn coach zomaar mijn streefgewicht aanpassen , ook als ik die 2 kg na mijn stabilisatie pas kwijtraak??

in het regelement van het gouden paspoort staat dat je niet meer dan 2 kg boven je streefgewicht mag uitkomen, er staat echter niets over dat je er niet onder mag zitten!!!!!!!!!!!!

heeft iemand hier ervaring mee??????????????

groetjes van moorkop
September 22, 2006 om 08:03
hoi,
ik heb ww al gebeld maar die telefoniste wist het niet,
ik kon wel mijn gegevens achterlaten dan zou iemand mij terugbellen,
ze wilde al mijn gegevens ook mijn cursisten nummer en adres
maar omdat ik bang ben dat ze het meteen aan de coach gaan doorgeven , en dat mijn coach daarna rot tegen mij gaat doen heb ik dat niet gedaan.
k heb ook al een e-mail naar ze gestuurd onder een andere naam ,maar na een week nog steeds geen antwoord gekregen

groetjes moorkop
September 22, 2006 om 10:17
ik snap het niet helemaal, heb ook geen ervaring met ww

waarom zou je niet meer mogen afvallen? en hoezo beslist iemand anders of je dat wel of niet mag? Volgens je BMI heb je nogsteeds overgewicht, dus lijkt me zelfs raadzaam om nog iets te zakken.

en ruzie met je coach? alsof het hem uitmaakt of je 70 of 72 weegt.

of denk ik nu verkeerd? leg het me dan alsjeblieft even uit, want ik vind het erg vaag!
September 23, 2006 om 17:03
Hoi Moorkop,
De bedoeling van stabiliseren is natuurlijk dat je voor jezelf gaat uitzoeken hoeveel points je kunt gaan eten om gelijk te blijven. Blijf je minder points eten, dan val je natuurlijk nog gewoon af. Je zou dus pas met stabiliseren kunnen gaan beginnen als je 70kg weegt, dat bepaal je uiteindelijk zelf, als je maar tussen BMI 20 en 25 valt. Echter de coach zal je streefgewicht niet aanpassen als je nu gaat stabiliseren en je alsnog 2 kg afvalt.........
Groetjes, Karin
September 25, 2006 om 04:20
@sandra

als ik nu ga stabiliseren op 72 kg dan krijg ik na 6 weken een gouden paspoort.
met dat gouden paspoort ben je verplicht(of heb je de eer) om 1 maal in de maand te komen wegen, je hoeft daar niets voor te betalen.dit is een goede stok achter de deur om te zorgen dat je op gewicht blijft!!!
je gewicht mag dan alleen niet meer dan 2 kg boven je streefgewicht uitkomen.
mocht je er toch bovenuit komen dan moet je de cursus weer gewoon betalen.

als ik nu 2 kg onder mijn streefgewicht zou zitten dan heb ik 4kg speeling ipv 2kg
en dan moet ik het wel bont maken voordat ik boven die 2 kg uitkom en zou moeten betalen

dus dan hebben hun minder kans dat er bij hun nog geld van mij binnen komt!!!!!!!!!!!!!

groetjes moorkop
September 25, 2006 om 04:23
@karin

ik heb het er paar weken geleden met mijn coach over gehad en ze heeft heel duidelijk gezecht dat ,wanneer ik gestabiliseerd ben en daarna alsnog 2 kg afval ze dan toch mijn streefgewicht gaat veranderen
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.