Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

slenderen

Geplaatst door Minimaxi op October 2, 2006 om 03:31

October 2, 2006 om 03:31
wat denken jullie van slenderen, heeft het zin? als je er niet van afvalt, doet det dan toch goed voor je lichaam of is het ook weer een vorm van geldklopperij onder het motto : afvallen?
October 2, 2006 om 04:20
wat is het?
October 3, 2006 om 02:44
dank je wel, minimaxi.
October 4, 2006 om 01:58
ik neem aan dat je slender you bedoeld, heb dit jaren geleden eens gedaan was in gewicht niet veel kwijt maar wel 15 cm totaal mijn zusje 27 cm dus in mijn ogen werkt het echt wel.
October 4, 2006 om 06:44
kan iemand me misschien vertellen wat het is?
November 6, 2006 om 01:57
Ik woon in Zuid Limburg, Simpelveld om precies te zijn en ik heb zoveel gehoord over slender you, weet iemand waar ik dit hier ook kan doen? Ik heb op internet al gezocht, maar daar vind ik alleen maar adressen van boven de rivieren!!

Groetjes,
Brigitta
November 22, 2006 om 04:41
Ik ga liever slenteren :-D
Onbekend
November 22, 2006 om 14:58
Ik slender sinds afgelopen maart, ben al flink wat cm´s kwijt en zit strakker in mijn vel.

Ze waarschuwen in de slender studio ook, dat je er niet van afvalt, maar wel cm´s verliest.

Ze geven mij daar ook steeds extra oefeningen, zodat de 10 minuten per bank in mijn ogen zo om zijn .

Ik vindt het een aanrader! Ook als ik mijn streefdoelen heb bereikt ben ik van plan om 2 x per week te blijven gaan.
Onbekend
November 22, 2006 om 15:54
Brigitta,

Als je op www.slenderyou.net kijkt kan je postcode invoeren en zo zoeken naar fillialen in jou buurt.

Hopelijk staat er een adresje tussen bij jou in de buurt.

Gr. Redband

Nijmegen, Elst en Roermond.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.