Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Boerenkool, hoeveel gram ongeveer?

Geplaatst door MissBun op October 3, 2006 om 14:58

October 3, 2006 om 14:58
Ik ga morgen bij mn ouders eten en we gaan dan boerenkool met worst eten:P

Ik wil dat graag in mn eetdagboek invullen, maar heeft iemand enig idee hoeveel een gemiddelde portie boerenkool weegt? Ik kan het daar niet gaan wegen... dusss moet gokken.
October 4, 2006 om 04:30
Boerenkool (de groente) weegt niet zwaar. In een pakje diepvries boerenkool zit 450 gram. Je weet ongeveer wat een ons aardappelen is. Stel je die dan geprakt voor en gok de hoeveelheid die er op je bord ligt. Dan kun je het ongeveer omrekenen.

Als je weet hoeveel pakken boerenkool je moeder heeft gebruikt en hoeveel aardappels ze in het totaal geschild heeft is het ook niet moeilijk uit te rekenen. Op zich is het geen kcal. rijk gerecht maar de jus die er toegevoegd wordt wel. En de worst ook. Een ons rookworst is maar een heel klein stukje. Een hele worst weegt meestal tussen de 250 en de 350 gram.

Smakelijk eten
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.