Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

motivatie kwijt

Geplaatst door Dumbledore op October 6, 2006 om 08:02

October 6, 2006 om 08:02
Hoi,

Wie heeft er tips om je motivatie weer terug te krijgen.

Het lijkt wel of ik elke dag weer opnieuw begin aan een zware strijd waarbij ik het voor het avondeten alweer op heb gegeven.

Ik weet dat ik het kan want ik ben al eens eerder 22 kilo afgevallen. Maar dat is alweer 4 jaar terug. Ik ben al anderhalf jaar bezig om dat ritme weer terug te vinden. Maar ik hou het gewoon niet vol.

Wie wil me helpen? :bidden2:
October 6, 2006 om 10:30
Alle tips die hierboven geschreven staan, goed tot je door laten dringen.
Tuurlijk, het liefst zou je morgen al vele kilo's kwijt willen zijn, maar afvallen is toch een kwestie van de lange adem.
WILLEN = KUNNEN !!!!
En je hebt al eerder bewezen dat je het kan nietwaar?
Wel jammer dat je na een paar jaar bent terug gevallen en ik hoop dan ook dat je na het afvallen, je nieuwe gewicht kan vasthouden!
Ik kan verwijzen naar de laatste column van Wilma, met als titel 'Losers'.
Het is een snoeihard en confronterend stukje, maar het geeft je misschien dat extra duwtje in de rug!
Kom op, je kan het!
October 6, 2006 om 17:29
Wat een lieve reacties allemaal...

Ik heb ze uitgeprint en ga ze op het keukenkastje plakken.

Als dat geen opstekers meer zijn dan weet ik het ook niet meer. Dus nu zie ik het elke keer als ik de keuken in loop! :merci:

Lieve groetjes Jacqueline
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.