Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Producten in verkeerde groep

Geplaatst door Lindsay op November 1, 2004 om 19:22

November 1, 2004 om 19:22
Hoi

Als jullie producten in de verkeerde groep zien staan, zou het handig zijn om dat hier even te melden zodat we die kunnen verplaatsen.

Alvast bedankt
November 2, 2004 om 03:42
Bij de vegetarische produkten staan kokosmelk en kokoswater. Die horen daar niet tussen toch?
November 2, 2004 om 03:44
Bij koek en gebak staat aardbeicornette. Dat moet eigenlijk aardbeicornettO zijn en hoort dus bij de ijsjes (die staan bij snoep en chocola dacht ik?)
November 2, 2004 om 04:10
Ook zag ik bij melk producten 3 keer kersen kwark staan (lidl) het staat bij kersen kwark en bij kwark kersen en het staat nog kersen quark ( of zoiets ) Beetje 3 dubbel dus ;)
November 2, 2004 om 07:32
Hey!

Ik heb het kokoswater&kokosmelk bij koffie&thee&sap gezet. Cornetto aardbei staat nu bij snoep&chocolade en van de 3 kwarks lidl staat er nog maar 1.
Bedankt voor de hulp!

:knuffel:
November 2, 2004 om 08:45
Thx om ze te verzetten :-)
November 3, 2004 om 11:52
Misschien heb ik niet goed gekeken, maar waar staat de patat? Er staat wel patat, maar alleen onbereide patat bij de aardappelengroep.
Ik heb net patat op namelijk, maar ik heb het niet zelf gemaakt dus ik heb geen idee wat te rekenen voor frituurolie o.d. Dus heb ik maar voor de McDonalds franse frietjes gekozen voor in m'n eetlijst.

En wat ik me ook afvraag: waarom staan er produkten als ongekookte rijst en ongekookte spaghetti in de lijst? Dat eet toch niemand?
November 3, 2004 om 12:02
Op de verpakkingen staat ook het aantal kcal voor ongekookt vermeld! En je weegt meestal de ongekookte rijst af...
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.