Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Voelt iedereen zich ook altijd zo belabberd rond de kerst?

Geplaatst door Sandra84 op December 8, 2006 om 05:49

December 8, 2006 om 05:49
Kerst, en de tijd eromheen, ik voel me zo lang als ik me kan herinneren dan erg alleen en onbegrepen.
Ik herrinner zelfs nog een kerst, toen ik een pop had gekregen en ik op mijn kamer lag te huilen omdat ik me zo alleen voelde, en die pop als troost nam.. toen was ik een jaar of 7 denk ik..

Iedere keer als het kouder wordt, lijkt het wel of iedereen gelukkig en blij is behalve ik. Heb er ook zo'n hekel aan, aan die kerst, die gelukzalige liedjes over hoe fijn het leven wel niet is, en al die mensen die zeggen dat ze van elkaar houden..

Waarom is kerst (dat zogenaamd de gelukkigste tijd van het jaar is) altijd de meest verschrikkelijke tijd van het jaar? Rond deze tijd huil ik ook zoveel meer dan normaal..

Hebben meer mensen hier last van?
December 8, 2006 om 07:04
Ik heb je een PB gestuurd
December 8, 2006 om 08:28
Gelezen, en gereageerd :)
December 8, 2006 om 14:03
kerst is voor mij iets waar ik altijd het hele jaar naar uitkijk.
gezellig de kerstboom in huis met de heerlijke geur van dennennaalden, pakjes onder de boom, kerstliedjes. Voor mij is het echt een fijne tijd!
Ook al heb ik veel meegemaakt in mijn leven, kerst vieren is altijd een fijne gedachte.
Volgens mij ligt het er ook aan hoe je bent opgegroeid, hoe je kerst hebt gevierd in je jeugdjaren. Als die ervaring fijn is zal dat ook wel zo blijven. Als je alleen maar rot herrineringen hebt aan kerst begrijp ik best dat je daarom kerst helemaal niks vind!
Als je zometeen kinderen hebt en je gaat het echt goed vieren denk ik dat het al een stuk leuker zal zijn!

:littlelady86:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.