Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Dilemma.... (niet over afvallen maar over een beslissing nemen)

Geplaatst door Hagel op January 7, 2007 om 06:21

January 7, 2007 om 06:21
Ik vind het supergoed van je dat je er wel aan mee hebt gedaan, dat zegt toch wel veel over je zelfvertrouwen, zelf zou ik zoiets nooit durven! Ik denk dat een heel belangrijk onderdeel van zo'n verkiezing is dat je goed in je eigen vel zit en als je dat niet zit, iig niet in bikini dan zou ik als ik jou was niet meedoen. Misschien ben je niet sterk genoeg daarvoor en voel je dat zelf ook zo aan. Je zou idd kunnen gaan om je standpunt duidelijk te maken, maar als je zelf zo twijfeld, klopt je standpunt dan wel? Niet lullig bedoelt hoor. De enige die de keuze kan maken of je meedoet ben je zelf. Heel veel succes :)
January 7, 2007 om 07:11
Ik denk niet dat je daar naartoe moet gaan en meteen moet zeggen van "NOU, mijn standpunt is, dat als je dik bent je ook mooi kan zijn". Dat komt denk ik echt verkeerd over.
Laat zien wat je waard bent, straal die zekerheid en schoonheid uit, en als je het niet lukt zonder woorden, was het met woorden ook niet gelukt! Terwijl ik denk dat je wel je kansen kunt verspillen als je even "laat weten hoe je er over denkt"..

Ik vind het wel super knap van je, dat je het aandurft! Zoiezo dat je je niet uit het veld laat slaan door de gedachte een de "concurentie". Echt super, jij hebt ballen :D

Succes!!

Groetjes, Sandra
January 8, 2007 om 16:03
Ik vind echt dat je moet gaan, vindt het echt goed hoe jij er mee omgaat..je laat zien dat je er echt voor staat.. zowel voor jezelf als voor het thema!

Hopelijk knap je voor die tijd een beetje op!

Liefs,
January 8, 2007 om 17:06
Je hebt jezelf wel in een lastig parket gebracht hoor. Jezelf opgeven om te zien of je wordt uitgenodigd. Als je dat niet had gedaan, had je nu dit dilemma niet gehad. Ik geloof vast dat je daar (misschien onbewust, maar toch) een bedoeling mee had, om jezelf op te geven en zo deze situatie te creëren :engelingevaar:

Geloof me, je bent niet de enige die dit doet hoor!! Ik denk voor mezelf altijd maar: Het zal wel ergens goed voor zijn. Of: ik zal hier wel iets uit moeten leren.. Helpt me om te relativeren en gewoon door te gaan.

Maar.. het lijkt alsof je je beslissing genomen hebt om wel te gaan. Kan ook bijna niet anders: je hebt jezelf echt niet voor niks opgegeven!!!
Wat mij altijd helpt in dit soort situaties is bewust invoelen waarom ik me heb opgegeven, waar ik op dat moment door geïnspireerd was, waar ik warm voor liep. Als je dat gevoel terug haalt, voel je meteen die inspiratie weer. En dan weet je dat je goed besloten hebt. Voel je geen inspiratie meer, dan moet je er nog eens goed over nadenken, want anders sta je daar ook vol weerstand en dat werkt natuurlijk niet.

Ik wens je in elk geval heel veel succes enne... laat ons weten hoe het afgelopen is, oké??

Groetjes,
Niwra
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.