Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

wat doe ik fout

Geplaatst door Pik op February 9, 2007 om 03:20

Pik
February 9, 2007 om 03:20
hallo allemaal
Ik kom er zelf niet zo uit dus vraag ik jullie hulp bij het volgende.
In mijn grafiek staan niet de kilos die ik weeg vermeld maar die ik ben afgevallen/aangekomen. prima. helemaal goed.
maar als je nu naar " gewichtstabel bekijken " gaat dan zie je daar wel mijn gewicht,, en dat wil ik eigenlijk veranderd hebben. Ik wil graag dat je daar ook de kilos ziet die er af/aan gekomen zijn en dus niet de getallen van hoeveel ik weeg..
( pfff..lastig omschrijven dit)
Nu heb ik bovenin de optie " werkelijk gewicht per dag " al veranderd naar ' gewichtsafname sinds het word bijgehouden "
maar het is niet verholpen. Je kan nu beide opties zien en ik wil dus eigenlijk alleen dat laatste. Ik heb ff bij wat andere mensen zitten neuzen en daar werkt het wel goed.
help..wat gaat er verkeerd bij mij?
Kim
February 9, 2007 om 04:20
Madelief,

Ik weet niet of je dit bedoelde, maar alleen jij kan de hoeveelheid kilo's zien in je gewichtstabel. Andere mensen zien dit niet. Dus als je bij andere deelnemers kijkt die hun gewicht ook op 'geheim' hebben staan zie je inderdaad geen gewicht, maar wel de verloren kilo's.

groetjes Kim Vermeulen
Pik
February 9, 2007 om 04:39
hallo kim
dank je wel voor je reactie..Ik begrijp het
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.