Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

1200 of 2000 kcal?

Geplaatst door Chance op February 19, 2007 om 14:26

February 19, 2007 om 14:26
Ik denk dat Kim bedoelde dat je minimaal 1200 kcal tot je moet nemen om op een verantwoorde manier gewicht te verliezen :)
February 20, 2007 om 01:57
het blijven altijd streefgetallen, gebaseerd op gemiddelde mensen met een gemiddelde stofwisseling en een gemiddelde activiteit.
Het is de truc op zoek te gaan naar je eigen waarde gebaseerd op je eigen gewoonten en stofwisseling. Je gevoel volgen en gezond verstand gebruiken. Als je weet dat je een hele zaterdag op bed hebt gelegen en TV gekeken weet je zeker dat je minder hebt verbruikt als dat je die dag een rondje IJsselmeer hebt gefietst. en daar je voeding op afstemmen.
February 20, 2007 om 02:46
Ik sluit me aan bij wat snapz zegt. Die 2000 kcal is gewoon een gemiddelde. Je moet voor jezelf proberen uit te vinden bij welk aantal kcal je niet aankomt, maar ook niet meer afvalt.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.