Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Visjes en vraagje grafiek

Geplaatst door Vegetarier op March 31, 2007 om 18:33

March 31, 2007 om 18:33
Hoi,

Vreemd: alle punten in mijn dagboek zijn veranderd in smilies van visjes! Het ziet er wel gezellig uit, maar is toch niet helemaal de bedoeling lijkt me.

Verder nog een vraagje: mijn grafiek is vaak niet te zien. Eerst dacht ik dat dat kwam doordat de site erg druk was ofzo, maar nu is het half 1 's nachts en zijn er maar 48 mensen in totaal online. Toch is de grafiek er niet. Ligt het aan mij (of mijn pc)?

Groetjes!
March 31, 2007 om 19:41
Zolang het maar voor 1 dag is vind ik het prima ;)
Hopelijk wordt alles daarna weer normaal, want het is best irritant, mijn kilotellertje klopt niet meer, nou lijkt het net alsof ik blij ben met wat ik nog niet kwijt ben :P
April 1, 2007 om 06:37
Tja, nadat ik gisteren dit topic was begonnen, lag ik me in bed al af te vragen of het een 1 april grap zou zijn. Maar omdat het pas half 1 's nachts was, was het voor mijn gevoel nog niet 'echt' 1 april.

Dat van die verdwijnende grafiek was trouwens geen grap. Daarnet heb ik de pagina 6 keer herladen en toen kwam ie tevoorschijn. Vreemd, maar ik ben al lang blij dat ie weer werkt.
April 1, 2007 om 08:47
De smileys :) en :( zijn ook verwisseld hahaha... Ik had nog wel zo'n blij berichtje, zie ik allemaal depri smileys. Grappig :P
April 1, 2007 om 11:32
:hoi:
:i:k kan mijn eigen grafiek ook niet zien:?:
weet ook niet wat ik daar aan kan doen maar is wel storend:?:
:w:ie heeft een oplossing:?:

:wervelwind:
April 1, 2007 om 13:29
Ook zijn al mijn smileys omgedraaid.. Ik had een lachebekje :) als ik afgevallen was, en een smiley die verdrietig keek :( als ik aangekomen was, nu is heel mijn introductietekst veranderd, en kan ik alles gaan aanpassen!

Ik baal hier best wel van, dit wordt toch wel aangepast weer he, anders ben ik weet ik veel hoelang bezig om alles aan te passen...
April 1, 2007 om 15:36
@ Monakoetje: ik zou niet alles aan gaan passen hoor, want dan kan je waarschijnlijk morgen opnieuw beginnen als ze het weer teruggezet hebben ;) .
April 1, 2007 om 16:30
Hoi

Het aprilvisje staat terug onder :aprilvis: en alle andere smilies hebben weer hun oorspronkelijke code gekregen :D

:groetjes::lindsay:

:aprilsfoolday:
April 2, 2007 om 08:45
hoi,

ik vond het wel origineel en geslaagd !!

Maar ben wel blij dat alles terug tegoei staat

groetjes
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.