Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

CROSSTRAINER

Geplaatst door Meerja op November 23, 2004 om 08:38

November 23, 2004 om 08:38
:hallo:

Ik wil graag een crosstrainer kopen! Heeft iemand er toevallig nog 1 in de aanbieding? Of weet iemand waar je een crosstrainer (beetje goedkoop :? ) kunt kopen? :?

Wat zijn jullie ervaringen met een crosstrainer??

Ben benieuwd! :kus: :knuffel:
November 24, 2004 om 05:32
Nou zo goedkoop vind ik ze nog niet op marktplaats, nog allemaal boven de 75 euro en voor 99 heb je in de winkel al nieuwe... ( vind ik wel veel geld.. :( ik ga eens kijken bij Bader, bedankt (+) En bij die fitniss 4 you of hoe het ook al weer heet :? nou niet goedkoper dan 200 / 300 euro :nee: dankje!!

Ik ga nog verder op zoek :)))
November 26, 2004 om 18:04
ik heb er ook een gekocht maar was best wel duur bij gamma val je daar nou veel mee af wie weet dat wie kan dat mij vertellen
December 10, 2004 om 03:14
Nou heb enkele weken ( kleine 2 weken) geleden een crosstrainer besteld bij de wehkamp ja ja vandaag krijg ik hem eindelijk ( tja hoezo binnen 24 uur in huis :? :boos: niet dus.. ) Ik heb er zin in, lijkt me erg zwaar maar ik ga er voor elke dag 15 minuten crossen.. poe als ik er aan denk word ik al moe :schaam: ;)

Hoe gaat het met de andere mensen die een crosstrainer hebben, nog steeds te vreden? :?

:knuffel:
December 10, 2004 om 10:22
Nou poe poe hij staat ( eindelijk) wat een ding zeg!! En net 15 minuten gebruikt met KAPOT :schaam:

Hoop dat ik dit ga vol houden...
December 10, 2004 om 10:30
Zet 'm op!! Ben benieuwd of het je bevalt!! En of je de motivatie kunt opbrengen 'm regelmatig te gebruiken!! Ik zit er ook steeds vaker over te denken zelf een te kopen... Want naar de sportschool gaan vind ik zo verschrikkelijk!! Gaan met die :banaan:!!
December 10, 2004 om 14:48
Ja inderdaad het is wel groot hoor... Ik hou ook niet van de sportschool :nee: Ik vond 110 euro wel duur ( heb laatst ook al een :fietsdefietsdefiets: gekocht :schaam: maar als ik dan denk dat een abbonement bij de sportschool ook erg duur is ach dan heb ik het er zo uit :ja:

Ja ik hoop dat ik het vaak blijf doen ik zit eerlijk gezegd al helemaal bijna nooit meer op de :fietsdefietsdefiets: en die heb ik pas vanaf september :schaam: Probeer gewoon minimaal 1 keer een half uurtje (+)

Fijne avond allemaal! :kus:
December 13, 2004 om 07:52
Ik heb hem ook bij de wehkamp voor 99 euro en :nee: ik vind het zeker geen gammel ding, ik ben zelf gammel :schaam: ;) Poe wat is het zwaar zeg, ben na 15 minuten echt bekaf en dan doe ik het ook echt langzaam :schaam: Ik probeer er elke dag (van madag tm vrdag) 15 minuten op te staan, en dan elke week ietsje opbouwen met snelheid en dan na een poos 20 minuten enz... we zullen zien of het ook resultaat heeft (in minder cm.. )
December 31, 2004 om 06:59
ja zwaar he :zucht: ik vind het echt zwaar zweet echt na een kwartier... Vind een kwartier dan ook erg lang :schaam: als ik een keer weinig tijd heb ga ik zo hard mogelijk en dan bv 5 minuten... dat zou toch ook wel "helpen" / goed zijn??? :?
January 2, 2005 om 15:07
Ha, Doorzetten mensen!!!
Op een geven moment merk je dat je langer vol houd.
Ik ben begonnen met 10 min. en nu sta ik een heel uur te crossen.
Ik doe mijn mp 3tje op en met een beetje heftige muziek ben je zo een uur verder.

Groetjes Pinjo
Wens iedereen een fit en slank 2005.

January 6, 2005 om 16:24
Wij hebben er een van tellsell, en hem dit jaar allebei vrij intensief gebruikt. Hij was niet heel duur, 150 euro of zo.
Hij leek eerst heel stabiel en stevig, maar wij zijn nu aan het shoppen voor een betere. Moeren laten los en je blijft aan het vastdraaien, ook gaat ie steeds meer geluid maken.
We gaan nu voor een duurdere van Dunlop, maar nu weten we tenminste ook zeker dat we hem zullen gebruiken!
January 13, 2005 om 03:02
Ik heb sinds vorige week ook een crosstrainer en het bevalt me prima!
Elke dag 30 min crosstrainen en dan nog 30 min op de hometrainer.
De aanschaf van een crosstrainer is misschien wel kostbaar maar een lidmaatschap van een sportschool is meestal op jaarbasis en vele malen duurder.
Ik heb in ieder geval gekozen voor het zelf aanschaffen van zo'n apparaat: kan je lekker in eigen omgeving en precies wanneer je tijd hebt , even trainen.
Of je er veel door afvalt, weet ik nog niet te melden maar in ieder geval bouw je zo een goede conditie op en een hogere verbranding.
:) Lady59
January 13, 2005 om 04:26
Is het echt waar dat als je 15 minuten crosst en dan stopt je niks verbrand en dat dit pas na 15 minuten gebeurd? Ik geloof hier eigenlijk niet in :? Wie kan me hierover uitleg geven?
January 14, 2005 om 08:01
ik sta er meestal s ochtends op.. Maar ja tot nu toe altijd 15 minuten.. dus dat werkt niet :? Sorry ik vind het een beetje vaag, weet mijn lichaam wanneer er 15 min. voorbij zijn en gaat het bij 15.01 aan het werk :? Ik denk al de tig keer dat ik er 5 of 10 of minuten op heb gestaan dat best heeft geholpen... :schaam:
January 14, 2005 om 08:58
Wat mij is verteld op de sportschool is dat je het eerste half uur nog geen vetreserves aanbreekt maar puur teert op je suikers. Pas na een half uur zijn die op en gaat je lichaam je vetreserves aanbreken.
:kus:
January 15, 2005 om 01:31
hennis ik ben het helemaal met je eens!
Yv
January 16, 2005 om 07:45
het is toch algemeen bekend dat je na het sporten het beste min. een uur niet moet eten.. dat zullen de meeste sportinstructeurs beamen.... je bent dan namelijk nog volop aan het verbranden en als je dan meteen gaat eten gaat je verbranding daaraan beginnen ipv aan je opgeslagen vetten...

Groetjes Yv
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.