Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Sonja Bakker

Geplaatst door Butterfly87 op May 11, 2007 om 15:18

May 11, 2007 om 15:18
Hey iedereen,

Ik heb eens een vraagje, ik zie/lees hier veel over 'Sonja Bakker' maar zijn er hier soms mensen die me wat meer uitleg daarover kunnen geven?

Ik veronderstel dat het een boek(je) is, maar wat staat er dan in eigenlijk, enkel tips of echt menu's enzo?

Ligt het aan mij of is het gewoon niet zo Belgisch?!

Alvast bedankt en succes aan iedereen!

X
May 12, 2007 om 12:06
Hoi vlinder...

In de boeken van Sonja Bakker staat echt voor elke dag precies beschreven wat je "moet" eten. Daarom vind ik het zo makkelijk, Niet de hele dag punten of calorieën tellen!! Wel moet je (bijna)alles afwegen, maar dat went snel en gaat gemakkelijk met een goede keukenweegschaal.

In Nederland is het echt een hype, maar hoe het in België is, weet ik zelf niet. Je kunt ook kijken op www.sonjabakker.nl

Groetjes en succes met afvallen....

:yougogirl:
May 13, 2007 om 10:16
:hoi:

het zal iets 'niet belgisch' zijn denk ik, ik had er ook nog nooit van gehoord.:oops01:
Mss kunnen we beiden eens uitkijken en wie weet samen een programmatje volgen.

als ik het boek vind laat ik je zeker iets weten

:groetjes:

carla
:bloem:
May 14, 2007 om 12:37
Aan iedereen hier op dit forum,

Bedankt van de fijne reactie's!

Het is iets Hollands he, maar toch de moeite waart om het eens te testen!
Kan geen kwaad he!

Succes aan iedereen om z'n doel te bereiken!

:geluksklaver:
May 29, 2007 om 03:27
Belgiques ben maar blij dat het (nog) geen hype is in België.

Bourgondisch leven en afvallen kan ook zonder Sonja Bakker.
Immers, iedereen met een gezond verstand weet ook wel wat hij/zij niet moet eten wil men afvallen. Iedereen weet wel dat 1x per dag een portie lekker Belgische patattekes met romige mayonaise i.p.v. het ontbijt niet gezond is (om maar een scherp voorbeeld te schetsen...).

Sonja Bakker heeft geen toevoeging. Het is ook geen dieet. Het is een voedingsschema voor eenieder die anders geen discipline heeft om gezond en regelmatig te eten. En die ook niet weet wat verantwoord eten is. Een dieetvoeding houdt rekening met alternatieve voedingssystemen om het één of ander de stimuleren of juist te ontzien. Bijv. bij ziekte, voor sportprestaties of om af te vallen.

In Nederland roepen steeds meer mensen: "Ik heb vandaag een schijt aan Sonja Bakker-dag!". Nou dat zegt genoeg!
:lll:
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.