Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

zonnepitten

Geplaatst door Flower25 op May 17, 2007 om 02:32

May 17, 2007 om 02:32
sinds een paar dagen eet ik sávonds een bakje zonnepitten. Lekker knabbelen voor de tv en je bent er wel even mee bezig. Beter dan chocolade, chips en koekjes.... toch???
May 17, 2007 om 03:43
eh, pitten, noten, zaden... gezonder dan junkfood, maar heel erg hoog in calorieeen
May 17, 2007 om 06:48
wow, ja, heel veel calorieën...
May 18, 2007 om 04:11
Noten en zaden zijn inderdaad super gezond. De gezonde onverzadigde vetten versnellen je stofwisseling waardoor je sneller afvalt. Net als vette vis trouwens.
Alleen... Jammer dat het zo'n caloriebom is! Meestal eet ik rond de 30 a 40 gr. noten per dag. Ik weeg het ook echt af, omdat ik anders blijf eten ervan, zo lekker vind ik het!
Succes,

Irene
May 18, 2007 om 04:14
Gelukkig zijn die pitten niet zo zwaar en heb je een heleboel. Beter dat dan noten dat telt snel aan
May 20, 2007 om 05:55
Hou er wel rekening mee dat, als het gezoute pitten zijn, je relatief veel zout inneemt waardoor je weer vocht kunt gaan vasthouden...en dat zie je in je gewicht terug...dus hou t binnen de perken.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.