Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

trage schildklier

Geplaatst door Vlinder20 op May 17, 2007 om 16:34

May 17, 2007 om 16:34
hoi

ik had een vraag over mijn schildklier en dus ook mijn stofwisseling..

het is namelijk zo dat ik in het verleden allerlei eetstoornissen heb gehad. allemaal van korte duur maar ik heb mijn lichaam volgens mij van binnen een hoop aangedaan..
ik ben blij dat ik geen eetstoornissen meer heb en ik wil hier ook niet meer in terug vallen.
ik vind het alleen wel heel moeilijk worden om geen hulpmiddelen te gaan gebruiken om af te vallen.
toen ik weer gewoon ben gaan eten ben ik in 2 jaar tijd 25 kilo aangekomen. ik wil dit er weer af hebben.
ik heb verschillende dieeten geprobeerd maar niks lijkt echt effect te hebben.
ik ben toen naar de dokter gegaan voor mijn schildklier. ik was bang dat ik door mijn verleden iets beschadigt zou hebben.
ik zat net boven de grens. als de uitslag 2.5 is dan is het niet goed en ik had 2.6 wat net binnen de grens valt ofzo
nou heb ik het idee dat ik hierdoor niet snel of helemaal niet afval. kan dat?
wat kan ik hier aan doen?

ik vind het raar als je van niet sporten naar 3 keer in de week sporten gaat en van geen water naar ruim twee liter water in de week gaat, niet tot bijna niet afvalt..
bovendien zouden de eerste kilo's toch het makkelijkst moeten gaan..?

heeft iemand voor mij een uitleg?

alvast dankje

groetjes
May 17, 2007 om 17:04
Misschien zou je deze site eens door moeten lezen. Ik denk dat er dan een hoop duidelijk moet worden
http://www.slank-en-sterk.nl/

Succes!

Groetjes Ish:babe:
May 19, 2007 om 09:50
spieropbouw....

het komt wel, maar je moet eerst even geduldt hebben, maar daarna zal het alleen maar sneller gaan dan als je een chrash dieet had gedaan, en dan is het blijvend
May 29, 2007 om 08:59
Wat betreft je schildklier, als daar echt iets mis mee zou zijn, dan had jouw arts je al medicatie voorgeschreven.
Bijvoorbeeld in mijn geval (erfelijk in mijn familie), is mijn schildklier zodanig groot, dat die op mijn luchtpijp en slokdarm drukte.
Randje af van net niet verwijderen dus, en dus schreef mijn arts me elthyrone/elthyroxine (zelfde medicament) voor.
Mijn schildklier is toen gestopt met werken (de medicatie nam die functie over) en is lichtjes gekrompen waardoor ik nu geen ongemakken meer ondervind.
Geloof me vrij, als jouw arts je niks voorschrijft (je valt namelijk binnen de grenzen), dan zal het niet aan je schildklier liggen.
Sommigen hebben het gewoon iets moeilijker met afvallen.
Weet ook, dat als je van geen water naar ruim 2 liter water gaat, dat je lichaam ook veel vocht zal aanhouden.
En dat van niet sporten naar 3 keer per week sporten, je ook spieren kweekt, en spieren zijn nu eenmaal zwaarder dan vet.

Ik zou, afgaande op wat je schreef, zeggen: geef het twee weken, doe het rustig aan, overdrijf niet, en maak je vooral geen zorgen.
Kop op! :)
June 1, 2007 om 17:07
ik had het ook voor met mijn schildklieren ze zijn veel te traag en neem nu medicatie het is best normaal dat het allemaal een beetje moeilijk gaat als je medicatie neemt duurt het ff voor je het begint te voelen dat het werkt en dan kan het ook zijn dat je toch een kilo of twee afvalt sommige veel meer ik heb het soms npg moeilijk met het eten voel me altijd erg slecht na het eten slechte vertering :S maar ik leer er mee leven gewoon gezond eten :D dan zal je de resultaten vlug zien
veel success
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.