Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Valtaf.nl gaat stoppen! klik hier om erover te lezen.
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

bustehouders

Geplaatst door Fienepien op May 28, 2007 om 10:00

May 28, 2007 om 10:00
Weet iemand een goede BH voor cupje D? Ik bedoel dus dat ik bij het sporten nogal last heb van mijn buste. Een "normale" sportbh werkt niet echt.
Onbekend
May 28, 2007 om 10:13
Google eens op Shock absorber!
Wat je dan ook kunt doen is naar een lingeriezaak gaan en daar je maat van je borsten laten beoordelen. Er is onderzoek geweest dat een heel groot gedeelte van de dames met een verkeerde maat rondloopt. En zeker met sportbh's kan dat behoorlijk vervelend zijn.
Groejtes, Brenda
:brenda130:
May 28, 2007 om 10:23
Bedankt! Die shock absorber lijkt me een uitkomst. Die ga ik zeker proberen.
May 28, 2007 om 14:26
Hai Fienepien,

Ik heb ook een shock absorber (heb niet zo'n hele grote buste, ongeveer b/c, maar ik vind hem niet zo prettig. Hij is zo strak en het materiaal is zo stug dat ik er na een lange loop allemaal schuurplekken aan overhoud.

De sportbh's van het kruidvat vind ik prettiger en zachter en ze zijn ook nog eens een stuk goedkoper.

Groetjes,

Deli.
Onbekend
May 28, 2007 om 17:03
Die van de Hema heb ik ook geprobeerd. Zagen er goed en stevig uit maar vond ze niet genoeg steun geven bij mijn cup D. Wel tijdens krachttraining maar niet bij bv de crosstrainer.
Wat voor sport beoefen je, fienepien? Als je bv bij postorders gaat kijken, staat er bij in welke mate, en voor welke sporten de bh geschikt is. Ik zelf zweer bij de shock absorber, zeker bij grote borsten. Ik vind het prettig als mijn duo ingesnoerd zit en niet alle kanten opschieten tijdens het sporten! ;)
Groetjes, Brenda
May 29, 2007 om 07:22
Bij Perry Sport heb je hele goede shock absorbers, ook voor iets grotere cups. Zijn prijzig maar niet al te duur (tegen de 40 euro per stuk, ik heb er 2 genomen), maar echt het geld waard en schuren niet. Neem trouwens de zwarte en niet de witte, want die krijgt een viezig kleurtje van het wassen en zweten :P En nog een tip: neem er een waarvan de band om de borst op het meest losse haakje goed stevig zit. Als de BH dan iets ouder is, kan je hetm altijd nog eentje strakker zetten. (dat geldt trouwens ook voor gewone BH's)
June 2, 2007 om 06:53
Hm, ik was al een tijdje op zoek naar een goede sportbh, en heb hier veel tips zien passeren.
Nu enkel hopen dat de Kruidvat en de Hema in België die ook verkopen ;)
Maar Perry Sports heb ik in België nog niet gezien...

Tijd voor een namiddagje winkelen dus!!

Bedankt voor alle tips hier!
June 2, 2007 om 09:06
He, bedankt allemaal. De sport die ik uitoefen is paardrijden. Ik heb een Passo fino paard. En ja, daar kan je inderdaad zonder dat je lichaam beweegt in passo zitten, maar mijn borsten vinden van niet:trampoline::trampoline: Zodra ik in juli naar Nederland op vakantie ga, dan zal ik eens kijken of ik een Perry Sport kan vinden.
June 2, 2007, gewijzigd door MootjeH op June 2, 2007 om 10:25
Ik heb ook een vrij riante voorgevel en koop mijn sportbeha's bij Divoza. Dit is een ruitersportzaak, maar da's even niet zo belangrijk ;)
http://divoza.com/shop/a.visit/46617e47011f9cc4273fc0a8c06406e6
of deze:
http://divoza.com/shop/a.visit/46617e47011f9cc4273fc0a8c06406e6
June 6, 2007 om 16:25
Dat klopt, Stanra :)
Ze hebben ook een vestiging in Zoetermeer en Leek (vlakbij Groningen), maar daar moet je dan toevallig maar net in de buurt wonen.

June 22, 2007 om 00:15
Hoi,

Ook ik ben gezegend met een aardig voorkantje helaas. Ik had altijd 85dd maar na -15 kg paste mijn sportbeha niet meer. Ik naar een lingeriezaak.... heb ik nu dus maat 75 F. Vreemd maar het past perfect. Wat dat betreft zou ik zeggen: laat je adviseren!
Eva
June 26, 2007 om 09:36
heb ook een D cup en heb een sportbeha van de bentex. Ook een shockabsorber trouwens maar die van de bentex zit me vele malen fijner
June 30, 2007 om 13:30
Lieve vrouwen, ikzelf heb geen sportbh, maar ik ga tegenwoordig naar een grotematenwinkel (ik heb een 70D-E cup verschilt per bh)en daar kunnen ze je werkelijk geweldig advies geven, en verkopen ze over het algemeen alleen dingen waarvan zij vinden dat het echt goed is.

Het kost was (een gewone simpele bh zonder versieringen of wat dan ook kostte mij 45 eurp) maar dan heb je ook echt iets dat helemaal geweldig zit.

succes ermee.
June 30, 2007 om 13:57
Hallo, ik heb zelf maat 80D en heb na lang zoeken eindelijk een goede sportbh gevonden bij Intersport: merk Rosa Faia, brede schouderbanden en sluiting op de rug.
succes ermee
July 8, 2007 om 01:40
Van de week de Shockabsorber gekocht, moest de hele stad af om mijn maat te vinden, 70 D. Maar het zit heerlijk! En ook te gebruiken als topje dus eigenlijk twee voor de prijs van een (61,50).
Ikke is blij!
July 14, 2007 om 07:49
Die van fila zijn ook fijn! En niet zo duur...te koop bij livera :)
Shockabsorbers zitten strak. Maar ik vind die verstelbare bandjes zo kut. Die schoten bij mij steeds los. Vervolgens heb ik ze door m'n ma vast laten naaien. :S
July 14, 2007 om 18:00
Mijn shockabsorber heeft gekruisde banden op de rug en die zijn niet verstelbaar. Ander type denk ik Mandarijntje. Want van verstelbare bandjes word ik ook niet gelukkig..
August 18, 2007 om 13:35
ik heb 100E en gebruik een sportbeha van de Wehkamp waar ik zelf erg tevreden over ben
€30,-- is in die maat wel een erg redelijke prijs vind ik zelf
August 20, 2007 om 04:35
Ik heb 100F en een sportbh kan ik nergens vinden.
In mijn kast had ik nog een bh hangen die ik nooit gebruikte omdat ik hem te strak vond. Het is een minimizer (of zoiets)
Deze zorgt ervoor dat de tweeling kleiner lijkt.
Ik gebruik hem nu voor sporten en dat werkt ideaal!! Blijft goed op zn plek hangen.
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.