Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

SNOEP

Geplaatst door Meerja op December 3, 2004 om 03:32

December 3, 2004 om 03:32
:schaam: ik heb me gisteren een beetje laten gaan :schaam: :vreten: Ik ben nl naar de bioscoop geweest en daar hebben we een grote zak schep snoep gehaald... met daarin bv.: perzikjes, banaantjes, kersjes, framboosjes :lekker: colaflesjes, kikkertjes, dat soort lekkers allemaal ( "haribo" lekkers) Maar er staat helemaal niks van dit lekkers in de lijst... eten jullie dit nooit :? ;)

Heeft 1 van jullie een idee hoeveel er ongeveer in 100 gram zit??? ( volgens mij heb ik zelf wel 400 gram gehad :schrik: )
December 4, 2004 om 07:29
Misschien kun je het vinden op www.supermarktgids.nl
January 10, 2005 om 13:54
alle snoep bestat bijna alleen uit suiker. Je kan dus net zo gemakkelijk 100 g suiker/dropjes/snoepjes/lollies invullen.
De suikervrije dropjes/knoopjes van AH zijn maar 1 kcal per stuk!
Onbekend
January 10, 2005 om 14:08
Hmmm... ik weet dat een gemiddelde winegum 10 kcal bevat.. dus ik denk dat die snoepjes ook zoiets zijn. Misschien iets minder maar wel min. 5 kcal, denk ik.
Onbekend
January 10, 2005 om 14:09
ow ik zie net dat 100 gr. winegums 204 kcal levert. Misschien heb je daar wat aan?
January 10, 2005 om 15:45
Ik heb een vakantiejob in een snoepwinkel gedaan en af en toe stond op een doos het aantal kcal. Ik ben het wel wat vergeten, maar het was iets tussen de 300 en de 400, en dan eerder onder de 350
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.