Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

voor 500% er tegen aan, wie doet er mee?

Geplaatst door Tina1970 op December 3, 2004 om 15:31

December 3, 2004 om 15:31
ik doe al goed mee, kijk maar op mijn profiel
December 3, 2004 om 20:36
Waarom maar voor 500% en niet voor 1000%? Zwak hoor!

De moraal van mijn opmerking: Mensen, stop toch eens met het verkrachten van 100%. 100% is alles. Iets kan niet meer zijn dan 100%. Vroeger, toen het leven nog overzichtelijk was, gingen mensen ergens 100% voor.

Op een dag besloot iemand dat dat niet genoeg was. Hij besloot ergens 110% voor te gaan. Wat betekent dat? Dat al die mensen die zich 100% inzetten het niet goed genoeg doen? Is 110% het nieuwe maximum geworden? Nee natuurlijk. 120% kan ook. En 130%. Omdat niemand weet wat het nieuwe maximum is, is alles en iedereen maar tegen elkaar aan het opbieden en weet niemand meer waar waar hij dan wel zij aan toe is.

Inmiddels gaat er geen dag voorbij of je hoort wel iemand op de radio of op de TV die ergens 200% voor gaat. En nu op deze site zijn er mensen die ergens 500% voor gaan. Volstrekt onduidelijk. Als je alles geeft, je maximaal inspant, dan ga je ergens 100% voor. Meer niet.

Dus mensen, houd op met het verkrachten van de term "ergens 100% voor gaan". Het schept alleen maar onduidelijkheid als je zegt dat je ergens 500% voor gaat. Dat weet ik zeker, wel voor honderduizend triljoen miljoen procent.
December 4, 2004 om 12:21
we gaan er gewoon voor, of je nu 100% is of 500% .. het motiveert alleen meer als je voor de 500% gaat ;)
Yv
December 5, 2004 om 07:24
waarom 1 januari als ik vragen mag?? Ik vind het goed van je dat je er gaat beginnen hoor, maar waarom 1 januari en niet gewoon vandaag??

Groetjes Yv
December 6, 2004 om 03:19
ach wat een gezeur of procenten, het gaat er toch gewoon om dat iemand het kracht wil bijzetten, gewoon heel gemotiveerd is, wat maakt daarbij de procent uit, beetje flauw, maar ja het was inderdaad heel laat of heel vroeg geschreven, dus dat verklaard de reactie mischien, en het is ook al tijden zo, dat mensen het nieuwe jaar gebruiken om hun goede voornemens kracht bij te zetten, dus dat is ook niks vreemds, al bij al wens ik al die mensen met goede voornemens of die nu 100 procent zijn of 500, allemaal heeeeeel veel succes met lijnen voor het jaar 2005

groetjes en dikke knuf voor al die vechters hier xxx
December 6, 2004 om 07:36
Ik ben het er helemaal mee eens om niet pas op 1 januari te beginnen. Vorig jaar ben ik op 25 december begonnen, wel lekker gegeten met kerst, maar mooi dat ik op 4 januari al 2 kilo kwijt was!!!!!! Je moet het niet uitstellen, als je nu al begint mag je met kerst heus wel lekker eten, maar dan ben je wel alvast wat kwijt!

December 7, 2004 om 08:35
De reden erachter is dat ik me er beter bij voel!
December 9, 2004 om 14:05
120 is het max in nederland
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.