Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Nieuwe bodypump programma nr. 62

Geplaatst door op July 10, 2007 om 03:49

Onbekend
July 10, 2007 om 03:49
:hoi::hoi:,

Ben benieuwd of hier meer mensen aan Bodypump doen en wat zij van de nieuwe release vinden. Heb deze gisteravond voor het eerst gedaan en met name triceps en schouders zijn goed zwaar.
:gewichten:

Volgens de instructeur zou je er zeker spierpijn van overhouden, maar moet zeggen dat het meevalt. Voel heus wel dat ik gisteravond bodypump heb gedaan maar enorme spierpijn heb ik niet.

Muziek vind ik niet opvallend van deze release; zit niet echt een enorm lekker nummer bij.

Greetz,
Nessie74
:bloemen:
Onbekend
July 12, 2007 om 03:30
Is er dan helemaal niemand hier die ook aan bodypump doet???????

Greetz,
Nessie74
:bloemen:
July 12, 2007 om 09:13
Hoi hoi!

Bij mij valt de spierpijn wel mee. Ik vind de triceps en de buikspieren erg zwaar.

Vanavond weer bodypumpen!!!:heffen2:
July 14, 2007 om 06:24
Ik ga het wel eens proberen, het lijkt me wel leuk!
July 14, 2007 om 20:37
hoi nessie74

heb altijd wel spierpijn na het bodypumpen.
probeer elke week minimaal 3 keer te bodypumpen en elke keer me grenzen te ver leggen door meer gewicht te nemen. wel op een verantwoordelijke manier! daar door heb ik altijd wel flink spierpijn.
het is heerlijk om te bodypumpen veel plezier
July 27, 2007 om 16:12
Hoihoi,
Ik doe ook aan bodypump, door m'n werk kan ik helaas niet zovaak meer naar de sportschool als eerder en 'k heb de nieuwe release nog maar één keer gedaan. De triceps zijn heerlijk zwaar! Vooral de push ups op het eind, jemigdepemig, ik zakte door m'n armen hahaha. Voor de rest vind ik 'm wel goed te doen. Zalig!
July 30, 2007 om 09:45
hoi hoi,

de nieuwe release is idd niet heel erg spannend,
ben zelf een bodypump instructrice en de muziek is niet erg spannend.
Schoudertrack vindt ik zelf wel erg leuk,weer eens wat anders!
En bij geen spierpijn.... misschien tijd om je gewicht iets te gaan verhogen,leuk om jezelf uit te dagen!

Groetjes Judith
August 2, 2007 om 02:21
Ik bodypump in de sportschool, niet thuis.. Maar ik ben er pas mee begonnen, dusse hahahaha ik heb gigaspierpijn elke keer!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Onbekend

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.