Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

nieuw boek met nieuwe visie

Geplaatst door Coyote op July 10, 2007 om 11:34

July 10, 2007 om 11:34
Bodywatch » Honger Naar Meer: in zeven weken macht over gewicht én gezondheid!
» boek: Honger Naar Meer

Honger Naar Meer: in zeven weken macht over gewicht én gezondheid!

Alex Greve (2007)

prijs: € 14,95
nu binnen Nederland inclusief verzendkosten!

------------------------------------------------------------------
Eerste editie met beperkte oplage, bestel vandaag nog om van een exemplaar verzekerd te zijn!
Paperback | 305 Pagina's | Greve Traint
ISBN13: 978-90-812072-1-8 (handig voor als je er in de boekhandel naar vraagt)

--------------------------------------------------------------------------------
Waar gaat jouw honger naar uit? Ben je tevreden met wie je bent? Leef je in het lijf van je dromen en ben je op gewicht? Ben je fit en slank en is het prima zo? Of…..heb je honger naar meer….
Dit boek levert een praktische methode om die honger te stillen zodat je leert je gewicht én gezondheid te beheersen. Alex Greve behandelt in dit boek achtereenvolgens:
1. wat je ervan weerhoud gezonder te leven
2. hoe zelfvertrouwen het verschil maakt
3. hoe je snoepen in de hand houd
4. hoe je van gezond eten een automatisme maakt
5. hoe je jouw smaak kunt sturen
6. hoe je jezelf ook op moeilijke momenten motiveert
7. hoe je zeker weet dat je op de goede weg bent

--------------------------------------------------------------------------------
Over de auteur:
Alex Greve vestigde zijn naam als leefstijlcoach met zijn boek Vergeet het dieet (gratis te downloaden voor leden van deze site). In Honger Naar Meer gaat hij een stap verder. Zijn verfrissende kijk en aanpak, kenmerkend voor zijn workshops & consults, is er nu in boekvorm. Het is een toegankelijke methode voor iedereen die slanker en fitter wil zijn en in een dieet geen oplossing ziet.

Reacties van lezers:

'Alex Greve schrijft toegankelijk. Ondanks dat het een beetje psychologische insteek heeft is het begrijpelijk wat hij zegt, vooral omdat hij zoveel voorbeelden uit zijn workshops aanhaalt.'

'Herkenbaar en to-the-point! Vooral de indeling in zeven weken sprak mij aan. Elke week komt een nieuw thema aan bod.'

'De oefeningen zijn goed te doen, samen met een vriendin leverde het me nog meer inzicht op in onze eetgewoonten.'

'Een hele praktische aanpak hoe ik mijn overgewicht de baas kan worden. Vooral het stuk over onbeperkt genieten gaf mij vele eye-openers!
July 12, 2007 om 07:46
www.bodywatch.nl

de info hierboven heb ik van die site gekopïeerd
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.