Dit ben jij
volgt jou! Dat wil ik niet!
Jij volgt
Jij en zijn buddies
Wil je volgen?
Hieronder zie je de nieuwe versie van ValtAf.nl. Terug naar de oude website.   Meer informatie
Deelnemers Forum Webshop
Inloggen

Origineel cadeau voor ouders die 35j getrouwd zijn.

Geplaatst door Dientje78 op July 10, 2007 om 16:33

July 10, 2007 om 16:33
Hoi allemaal,
Ik weet dat dit onderwerp niets met dieten te maken heeft; maar dat is hopelijk niet zo erg? :owow:
Mijn ouders zijn dit jaar met kerstmis 35 jaar getrouwd. :hartje:
Graag hadden mijn broer en ik (en onze partners) hen verrast met een leuk en origineel geschenk, uitstap, evenement... Iemand tips? Ideetjes? :?:
Groetjes:bye:
July 11, 2007 om 04:12
Hotelletje voor ze boeken in een leuke stad?
groetjes, Nynke
July 11, 2007 om 05:40
naast zoiets is het mischien ook leuk om een boek samen te stellen met teksten van familie vrienden enz. en heel veel foto's en dit dan of heel mooi in te binden of te laten drukken
July 12, 2007 om 02:21
Oooh ja een ballonvaart. Ik heb het ook eens gedaan en was echt ongelofelijk prachtig!!
July 12, 2007 om 05:41
Hoi allemaal,
Alvast bedankt voor jullie leuke reacties! Er zitten echt héél leuke tips bij! Maar we hebben ze al vaak verrast met een overnachting + diner of show ergens (altijd heel geslaagd):wijntje: / mijn vader heeft hoogtevrees dus een ballonvaart zit er niet echt in denk ik :bang: / en we hebben ze ook al eens hun geboortekrant cadeau gedaan! :ooievaarmeisje:
Dus je ziet... moeilijk hè! Zo'n fotoboek lijkt me ook heel leuk; maar misschien nog leuker als er kleinkinderen zijn. :baby1:
Meer reacties zijn nog steeds welkom en ik denk nog verder.

MERCIETJES aan iedereen alvast!
Liefs Dientje :cool07:
July 12, 2007 om 06:26
Niet heel erg romantisch, maar wel erg leuk...wat dacht je van een slipcursus? Kost best veel geld, maar je vermaakt je een hele dag, er zit lunch bij in en je hebt er ook nog eens wat aan.

Een overnachting vind ik zelf ook altijd geslaagd. Ondanks het feit dat je het al vaker gegeven hebt, blijft het wel leuk. Wat misschien nog leuker is (maar ook erg prijzig), is om met de hele familie naar Euro Disney te gaan????

Mijn ouders zijn januari volgend jaar 40 jaar getrouwd (en ik wordt de dag daarna 30) en zij nemen ons mee (???) naar Euro Disney. Omgekeerde wereld, maar wel erg leuk. Maar misschien is dit inderdaad leuker als er kleinkinderen zijn.

Je zou ook naar een fotograaf kunnen gaan en een familiefoto kunnen laten maken, met een mooie lijst eromheen.

Succes ermee.

:nanda:
July 12, 2007 om 14:23
Hey Nanda,
Dat laatste had ik ook al voorgesteld aan mijn partner en broer; maar die zien dat niet echt zitten zo poseren voor een fotograaf. :tl|:
Ik zal ze misschien nog maar eens moeten proberen te overtuigen... want zelf vind ik dit een heel leuk voorstel!
De laatste reactie is al meer dan vier weken geleden geplaatst.

Nog geen lid?

Meld je nu gratis aan om ook af te vallen of om onze afvallers bij te staan

Bezoek onze clubs

Zoek je meer of andere discussies? Dat kan. Op ValtAf.nl kunnen deelnemers namelijk hun eigen clubs starten, en elke club heeft een eigen discussieforum.